خبرگزاری کار ایران

راه یابی سه نمایش‌ از اصفهان به بخش نهایی جشنواره طنز سوره

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۲۸۸

سه نمایش از اصفهان دربخش نهایی جشنواره طنز سوره از میان ۸۴ نمایش راه یافته به مرحله بازبینی بخش نمایش هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره انتخاب شدند.

۳ نمایش از اصفهان توانست در میان ۶ نمایش راه یافته به مرحله‌ نهایی هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، نمایش‌های «دردسرهای مرد مرده» به کارگردانی مائده وحید، «دوران خوش بازنشستگی» به کارگردانی احسان جانمی، «چمچمال» به کارگردانی عرشیا شفیعیون نمایش‌هایی بودند که از اصفهان به بخش نهایی این جشنواره راه یافتند.

نمایش «متل» به کارگردانی کاوه مهدوی از استان تهران، «اندرونی» به کارگردانی مهدی معماری از استان تهران، «آقای مجنون خانم لیلی» به کارگردانی سیدحسین ساداتی سلیمی از استان مازندران، دیگر نمایش‌هایی بودند که به عنوان آثار راه یافته به بخش نمایش هشتمین جشنواره طنز سوره معرفی شدند.

این نمایش‌ها درتاریخ‌های ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه در تماشاخانه مهر، تماشاخانه ماه و تالار سوره حوزه هنری به روی صحنه خواهند رفت.

هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره به همت حوزه هنری از ۲۵ تا ۲۷ مرداد ماه در بخش‌های نمایش، فیلم کوتاه، استندآپ کمدی، عکس، شعر، نثر، مقاله و داستان کوتاه برگزار و از برگزیدگان آن در تاریخ ۲۷ مرداد ماه در تالار سوره تقدیر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز