خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره فنی و مهندسی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان:

مجتمع‌های خدماتی بین راهی اصفهان آماده پذیرایی از مسافران

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۲۰۶

دو مجتمع خدماتی – رفاهی بین راهی جدید در محورهای مبارکه اصفهان و اردستان کاشان در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد و تعداد مجتمع های اصفهان به ۳۶ مجتمع افزایش خواهد یافت.

‌راه‌های هر کشور به منزله شریان ها و شاهرگ‌های حیاتی آن به حساب می‌آید و سالانه مسافران زیادی از طریق این شریان‌های حیاتی به سراسر کشور مسافرت می‌کنند در این بین مجتمع‌های خدماتی – رفاهی در حاشیه جاده‌ها، به عنوان محلی برای استراحت و رفع نیازهای اساسی مسافران، ازجایگاهی وی‍ژه برخوردارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ سرپرست اداره فنی و مهندسی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان گفت: اصفهان با دارا بودن ۳۴ مجتمع خدماتی _ رفاهی بین راهی فعال همچون سایر زمینه‌ها سرآمد دیگر استان‌ها است.

محمد علی صلواتی با اشاره به اینکه مجتمع‌های خدماتی بین راهی استان اصفهان در دور دوم سفرهای تابستانی آماده خدمت رسانی به مسافران است، اظهار داشت: به منظور آمادگی جهت ارائه خدمات مناسب به مسافران عزیز پیش از آغاز سفرهای تابستانی جلسه‌ای با حضور کلیه بهره برداران مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان در محل اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان تشکیل و در خصوص لزوم کیفیت مناسب خدمات، تذکرات لازم به بهره برداران داده شد.

وی ادامه داد: همچنین از ابتدای شروع سفرهای تابستانی کمیته نظارت بر کیفیت بهره برداری مجتمع‌های بین راهی با حضور نمایندگان اداره کل حمل و نقل، استانداری، شرکت نفت، بهداشت و درمان و ستاد اقامه نماز تشکیل شده و بر عملکرد این مجتمع‌ها نظارت می‌کند.

سرپرست اداره فنی و مهندسی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان تصریح کرد: دو مجتمع خدماتی – رفاهی بین راهی جدید در محورهای مبارکه اصفهان و اردستان کاشان در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری می‌رسد و تعداد مجتمع‌های اصفهان به ۳۶ مجتمع افزایش خواهد یافت.

صلواتی افزود: مسافران عزیز می‌توانند در صورت تمایل انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود در رابطه بانحوه عملکرد مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین راهی اصفهان را از طریق شماره تلفن ۰۳۱۳۷۷۵۴۲۴۹ به اداره کل حمل و نقل وپایانه‌های استان اصفهان اعلام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز