خبرگزاری کار ایران

معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

طرح ولایت دانش آموزی، اعتکاف دانش آموزان است

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۶۶۸

طرح ولایت دانش آموزی، اعتکاف دانش آموزان است. این اردوها، دارای فضایی معنوی و مقدس است و فرصتی برای خود سازی و بهره‌گیری علمی و معنوی به شمار می‌رود.

معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در مراسم افتتاحیه طرح ولایت پیشگامان خواهر استان اصفهان گفت: دشمن اکنون از ملت ایران می‌ترسد چراکه رجز ما بسیج است و آن‌ها به خوبی می‌دانند، نیروی بسیج همواره آماده جانفشانی و مقاوم تا آخرین لحظه ایستاده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، نجمیه باجلان با بیان اینکه طرح ولایت دانش آموزی، اعتکاف دانش آموزان است، ادامه داد: این اردو، دارای فضایی معنوی و مقدس است و فرصتی برای خود سازی و بهره‌گیری علمی و معنوی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به انحلال و یا ادغام بسیاری از تشکل‌های شکل گرفته در اوایل انقلاب، افزود: جهادسازندگی و نهضت سواد آموزی هنگامیکه به مرحله‌ای از آنچه که می‌خواستیم رسیدند در سازمان‌های دیگر ادغام شدند اما این بسیج است که با شور بسیجیان خود، همواره برای حفظ دین و حریم اسلام تلاش می‌کند.

وی به تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: حرکت بسیج بی‌انت‌ها ست و از همین رو کار بسیج حدپایانی ندارد و بعد از جنگ نیز این مسیر ادامه پیدا کرد.

معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اگر ما که جزء نسل خمینی کبیر(ره) هستیم بسیجی باشیم سخت نیست چراکه در صحنه بودیم و آن زمان را درک کردیم اما شما بسیار مقام و ایمان بالاتری دارید چراکه برای فرج آقا امام زمان آماده می‌شوید.

وی افزود: بدنه بسیج مربوط به یک زمان، مکان و یا ملت خاص نیست بلکه مربوط به کل جهان اسلام است.

باجلان با اشاره به تفاوت افق دید بسیجیان با همه تشکل‌ها، گفت: تنها تشکلی که اجازه دارد فراوطنی فکر کند بسیج است چراکه بسیجیان دارای قلبی تپنده و اندیشه‌ای بزرگ هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز