خبرگزاری کار ایران

فرمانداراصفهان تاکید کرد:

پرداختن به مقوله اشتغال، مهم‌ترین موضوع اصلی کشوراست

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۵۲۷

نحوه ارائه آموزش‌های فنی وحرفه‌ای باید در راستای تغییر رویکردها و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها برنامه‌ریزی شود.

فرمانداراصفهان، بمناسبت گرامیداشت ششم مرداد ماه، روزملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای و هفته مهارت آموزی درجمع مدیران اداره فنی و حرفه ای اصفهان، با اشاره به اینکه در حال موضوع اصلی کشوراشتغال است گفت: علیرغم محدودیت‌های موجود فرصت ها و ظرفیت های بالایی درزمینه اشتغال وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، فضل ا.. کفیل، با استقبال از شیوه آموزش های بازارمحور در اجرای آموزش های مهارتی، خشکسالی را یکی از محدودیت‌های اصلی در اشتغال شهرستان مطرح کرد و افزود: نحوه ارائه آموزش های فنی وحرفه ای باید در راستای تغییر رویکردها و استفاده حداکثری از ظرفیت ها برنامه ریزی شود.

آئینه بندی مسئول، رئیس مرکز شهید بهشتی اصفهان نیز در دیدار عملکرد مراکز شهرستان اصفهان را طی سه ماهه نخست سال جاری تشریح کرد و در ادامه شیوه های مختلف اجرای آموزش های مهارتی را با توجه به ظرفیت ها، امکانات و شرایط موجود توضیح داد.

معاون امور مراکزفنی و حرفه ای نیز در این نشست با اشاره به سیاست های اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی کشور گفت: در حال حاضر سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور ارائه آموزش های بازار محور با رویکرد آموزش همراه با تولید و ارائه خدمات را در دستور کار خود قرار داده است.

عباس مهدیان افزود: در این شیوه آموزشی سعی می شود مهارت آموز ضمن فراگیری مهارت های شغل اصلی آموزش های بازاریابی در کسب و کار و نحوه برخورد با مشتری را فرا گیرد.

وی گفت: در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان نیز کارگاه های آموزشی تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی، ساخت در و پنجره UPVC و تولید کفش در این راستا فعالیت خود را آغاز کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز