خبرگزاری کار ایران

رنو فرانسه از شرکت فولاد مبارکه تقدیر کرد:

فولاد مبارکه اصفهان برای شرکت رنو فرانسه ورق فولادی تولید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۱۸۳

با دست‌یابی به دانش فنی تولید ورق‌های فولادی گرید S۴۲۰MC در فولاد مبارکه اصفهان علاوه بر جلوگیری از خروج ارز از کشور، خود کفایی و عدم وابستگی به خارج از کشور نیز در ساخت این ورق‌ها حاصل شد.

ورقهای فولادی گرید S۴۲۰MC که به سفارش شرکت رنو ایران برای ساخت قطعات تقویتی اکسل عقب تندر ۹۰((L۹۰و طبق استانداردهای جهانی در فولاد مبارکه اصفهان تولید شده بود، مورد تایید و قدردانی شرکت خودرو سازی رنو فرانسه(DIMAT) قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، کار‌شناس متالورژی و روشهای تولید فولاد مبارکه گفت: پیرو درخواست شرکت رنو ایران درخصوص تولید فولاد با گریدS۴۲۰MC طبق استاندارد جهانی EN۱۰۱۴۹، جهت ساخت قطعه تقویتی اکسل عقب تندر ۹۰(L۹۰) واحد متالورژی و روشهای تولید اقدام به طراحی فولاد‌میکروآلیاژی استحکام بالا با گرید مذکور نمود و تولید ذوب و تختال در ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم و تولید کلاف گرم با ضخامت ۳.۵ میلیم‌تر و با تناژ ۱۰۰ تن را در دستور کار خود قرار داد که این کار با تلاش مجدّانه کارکنان فولاد مبارکه در بخشهای مختلف با موفقیّت انجام شد.

شاهرخ پورمستدام درخصوص کیفیت این نوع محصول تولید شده در فولاد مبارکه تصریح کرد: نمونه ورقهای تولید شده جهت انجام آزمایشات آنالیز شیمیایی و خواص مکانیکی و فیزیکی به مرکز تحقیقات مواد فرانسه(DIMAT) ارسال شد و کلیه خواص فولاد مذکور مورد تأیید این مرکز قرار گرفت.

پورمستدام ادامه داد: با تولید این نوع ورق در فولاد مبارکه از این پس از واردات قطعات تقویتی از پیش ساخته برای خودرو L۹۰ خودداری شده و قطعه مربوط در شرکت اینترنشنال ایران(رنو ایران) به اکسل عقب تندر ۹۰ تبدیل می‌‌شود.

کار‌شناس متالورژی و روشهای تولید فولادمبارکه دست‌یابی به دانش فنی تولید این قبیل محصولات و جلوگیری از خروج ارز از کشور و همچنین خود کفایی و عدم وابستگی به خارج از کشور را از مهم‌ترین مزایای این موفقیّت برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز