خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان:

ایجاد انگیزه و کاهش استرس در بانوان بخش درمان تامین اجتماعی اصفهان یک وظیفه مهم است

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۲۲۰

ارائه راه کارهایی چون آموزش، فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی و به معرض نمایش قراردادن فعالیت‌های هنری به منظور ایجاد انگیزه و نشاط و کاهش استرس در گرو ه‌های شغلی مختلف بانوان مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان یک وظیفه مهم است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به افزایش مشکلات جسمی بانوان پس از سنین میانسالی بر لزوم توجه به ورزش بانوان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی اعتصام پور با بیان این مطلب که بعضی از بانوان همکار دارای توانمندی هایی هستند تصریح کرد: با تهیه بانک اطلاعاتی از ویژگی ها و توانمندی های زنان می توان از این پتانسیل در جهت افزایش و رشد مجموعه بهره برد.

مدیر درمان استان افزود: استفاده از تجربیات سایر نهادهای استان و روش های صحیح توام با خلاقیت و رقابت سالم نیز پویایی مجموعه را به همراه خواهد داشت.

اعتصام پوراظهار داشت: خدمت در محیط‌های درمانی کاری سخت و پراسترس است. به خصوص خدمت در کسوت های پزشکی، پرستاری وسایر مشاغل مشابه که به دلیل شیفت های کاری همراه با سختی های خاص خود و دوری از فضای خانه در ساعاتی که نیازاست زن در کنار خانواده و فرزندان خود حضور داشته باشد، مجبور به حضور در محیط بیمارستان و بالین بیماران است.

وی اضافه کرد: ارائه راه کارهایی چون آموزش، فعالیت های فرهنگی و ورزشی و به معرض نمایش قراردادن فعالیت های هنری به منظور ایجاد انگیزه و نشاط و کاهش استرس در گرو ه های شغلی مختلف بانوان مدیر درمان تامین اجتماعی استان اصفهان یک وظیفه مهم است.

دراین جلسه دکتر فتاحی مشاور اموربانوان مدیریت درمان استان نیز اهم نیاز های بانوان را در چهار سرفصل آموزش، پژوهش وتوانمند سازی، تحکیم بنیان خانواده وتربیت فرزند، نشاط، ورزش و سلامت جسمی وروانی وعفاف، حجاب وترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی بیان داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز