خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری سارقان طلا فروشی سمیرم اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۲۲۱

سارقانی با ربودن اعضای یک خانواده طلا فروش در شهرستان سمیرم، اقدام به سرقت ۵ کیلوگرم طلا کرده بودند در عملیات ویژه پلیس استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی در یافت گزارشی مبنی بر اینکه سه نفر سارق در حالی که سر و صورت خود را پوشانده و به منزل طلا فروشی در شهرستان سمیرم وارد و با بستن دست و پای اعضاء خانواده وی آن‌ها را با خود به نقطه‌ای در خارج از شهر منتقل کردند، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس استان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ سردار عبدالرضا آقاخانی با بیان اینکه آدم ربا‌ها سپس با تهدید طلا فروش در قبال آزادی اعضاء خانواده اقدام به سرقت ۵ کیلوگرم طلا کرده بودند، عنوان داشت: با اقدامات ویژه پلیسی که با عملیات منسجم و مشترک ماموران پلیس آگاهی استان و فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم انجام شد ‌‌نهایت این افراد شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف وجوه حاصل از فروش طلا و مقادیری از طلاجات به سرقت رفته، گفت: سردسته این باند که از مجرمان فراری و تحت تعقیب پلیس و مقامات قضایی می‌باشد با همدستی دو نفر دیگر این سرقت را طراحی و به اجرا گذاشتند که همگی آن‌ها نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

رئیس پلیس استان اصفهان در ادامه با اشاره به اقدامات ویژه پلیس استان و همکاری خوب دستگاه قضایی در راستای طرح مبارزه با سرقت، خاطر نشان کرد: مشارکت و همکاری آحاد مختلف مردم اعم از صنوف، سازمان‌ها، نهاد‌ها و… همچون گذشته با پلیس نقش مهمی در پیشگیری از جرایم بخصوص سرقت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز