خبرگزاری کار ایران

رییس اجرای پروژه‌های ناحیه فولادسازی شرکت فولاد مبارکه اصفهان خبر داد:

بهره برداری از جرثقیل ۱۱۰ تنی در فولاد مبارکه اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۵۴۹

با بهره برداری از جرثقیل ۱۱۰ تنی ناحیه فولادسازی شرکت فولاد مبارکه اصفهان علاوه بر از وارد آمدن سالانه ۳۶۰ ساعت توقف ناخواسته جلوگیری می‌شود.

رییس طراحی و اجرای پروژه‌های ناحیه فولادسازی شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: با توجه به مشکلات موجود در جرثقیل‌های هفت و هشت ناحیه فولادسازی و ایجاد توقف مکرر در تولید برای تعمیرات این جرثقیل‌ها که بطور میانگین در هر ماه حدود ۳۰ ساعت بود و این توقفات معادل ۳۳ هزار تن عدم تولید مذاب را به همراه داشت، پروژه تامین و نصب یکدستگاه جرثقیل ۱۱۰ تنی در دستور کار امور مهندسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ «سید مجید فقهی» با بیان اینکه این کار در راستای اجرای پروژه‌های توسعه زیر سقف فولادسازی انجام شد، اظهار داشت: پس از انجام مطالعات مقدماتی، تعیین مشخصات فنی، تهیه اسناد مناقصه(TENDER DOCUMENT) و بدنبال آن برگزاری مناقصه داخلی و نیز ارزیابی‌های کیفی و فنی در ‌‌نهایت طراحی و نصب این جرثقیل به صورت یک پروژه EPCتعریف و کلیه مراحل مهندسی، تامین تجهیزات و ساخت پروژه توسط شرکت برنده مناقصه و با همکاری شرکت «پولاد کرین» با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه دهانه این جرثقیل ۳۰ متر و دو پل آن هر کدام به وزن تقریبی ۷۰ تن و ترولی آن نیز ۷۵ تن وزن دارد، افزود: این جرثقیل از جمله جرثقیل‌های پرکار در ناحیه فولاد سازی است که با توجه به رژیم کاری سنگین آن، در کلاس کاری M۷ - A۷ طراحی و ساخته شده و دارای سه قلاب به ظرفیتهای ۱۱۰،۴۰ و ۱۰ تن است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز