خبرگزاری کار ایران

سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در بیانیه‌ای اعلام کرد:

روز قدس، روز وحدت امت اسلامی در برابر صهیونیسم است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۴۶۰

روز قدس امسال، نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابله با امپریالیسم رسانه‌ای صهیونیسم بین الملل در دفاع از ملت مظلوم فلسطین، غزه، عراق و سوریه است.

سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با صدور بیانیه ای ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس و عرصه‌ای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی را عامل اقتدار ملت های حق طلب و آزادیخواه در مقابل قدرت های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم عنوان کرد.

در این بیانیه آمده است: روز قدس، روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار، آمریکا و هم‌پیمانان آنها برداشت و ادعاهای مزورانه دموکراسی و حقوق بشر به انسان دوستی را پوچ و بی معنا جلوه داد.
این سازمان در بیانیه خود ضمن تاکید بر اینکه روز قدس روز مقابله با امپریالیسم رسانه ای صهیونیسم بین الملل است خاطر نشان کرد: این روزها بی تردید امپریالیسم رسانه ای را باید شکل مدرنی از امپریالیسم قلمداد کرد که خاستگاه آن رژیم صهیونیستی است که با ژستی به ظاهر دوستانه با انحراف افکار عمومی جهان و جهت دادن به تفکر و اندیشه ملت ها به دنبال تربیت انسانهایی هستند که فاقد هر گونه تعقل و تفکر باشند.
این سازمان ضمن محکوم کردن کشتار بی رحمانه زنان و کودکان در ماه ضیافت الهی، با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت ایران، ملل آزاده و حق طلب جهان، جامعه رسانه ای کشور و بالاخص فرهیختگان و فعالان رسانه ای شهر شهیدان، برحضور گسترده، یکپارچه و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به اهمیت مضاعف روز قدس امسال با توجه به حوادثو رخدادهای اخیر در مقایسه با سالهای گذشته تاکید کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز