خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی؛

۶۰ اکیپ ویژه راهداری در جاده‌های استان اصفهان در حالت آماده باش قرار دارند

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۱۰۴

۶۰ اکیپ راهداری با استعداد ۶۳۰ نفر نیروی راهدار و ۴۸۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین در راه‌های مواصلاتی استان اصفهان در کنار مسافران خواهند بود تا سفری ایمن و سالم داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای تابستانی گفت: با پایان ماه مبارک رمضان، دور دوم سفرهای تابستانی آغاز خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود حجم ترافیک و تردد در راه‌های کشور به خصوص استان اصفهان چند برابر افزایش داشته باشد به همین لحاظ این اداره کل ۳۰۰ کیلومتر روکش آسفالت را در دست اجرا دارد که امید است بخش قابل ملاحظه‌ای تا پایان ماه مبارک رمضان به اتمام برسد.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ محمود محمودزاده خط‌کشی ۱۱۰۰ کیلومتر از محورهای پرتردد، نصب ۶ هزار و ۲۲۰ علائم انتظامی، اخطاری و مسیرنما، نصب ۷هزار جداکننده نیوجرسی، نصب هزار شاخه گاردریل و آشکارسازی ۲۵ نقطه پرحادثه را از دیگر اقدامات این اداره کل عنوان کرد.

وی ادامه داد: ۶۰ اکیپ ویژه راهداری در سطح راههای استان شامل ۴۸۰ خودروهای سبک و سنگین مجهز به GPS و تعداد ۶۳۰ نفر نیروی مجرب و آموزش دیده راهدار در محورهای مواصلاتی استان اصفهان مستقر و در کنار مسافران خواهند بود تا سفری ایمن و سالم داشته باشند.

محمودزاده خاطرنشان ساخت: مرکز مدیریت راههای این اداره کل نیز به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مسافرین در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های استان با شماره‌های تماس سامانه گویای ۱۴۱، تلفن همراه ۰۹۱۳۳۲۸۸۰۰۰، تلفنهای ۳۶۶۸۶۴۴۶،۳۶۶۹۷۳۷۳، ۳۶۶۹۰۰۱۵ است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز