خبرگزاری کار ایران

در دومین دیدار استاندار اصفهان با معاون اول رئیس جمهور مطرح شد؛

وزرات نیرو اجرای طرح ۹ ماده‌ای حوضه زاینده‌رود را به مرحله اجرا برساند

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۸۹۱

استاندار اصفهان در دومین دیدار خود با معاون اول رئیس جمهور بر تسریع اجرای طرح ۹ ماده‌ای احیای حوضهٔ آبریز زاینده رود تاکید کرد و خواستار در اجرای این طرح شد.

استاندار اصفهان در دیدار با معاون اول رئیس جمهور که برای دومین بارو در کمتر از ۲ ماه گذشته صورت گرفت، تسریع در اجرای طرح ۹ ماده‌ای احیای حوضهٔ آبریز زاینده رود را مورد تاکید قرار داد و ضمن تشریح آخرین وضعیت طرح ۹ ماده‌ای احیای حوضهٔ آبریز زاینده رود؛ به بیان مشکلات و چالش‌های اجرایی این طرح پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگر‌پور، با بیان ضرورت تسریع در اجرای این طرح؛ خواستار تاکیدات لازم ایشان به مراجع ذیربط خصوصا وزارت نیرو مبنی بر تسریع در اجرای طرح مزبور شد.

رسول زرگرپور و اسحاق جهانگیری همچنین در این جلسه راه کارهای تسریع در اجرای دو طرح گلاب و بهشت آباد را مورد بررسی قرار دادند.

در پایان این جلسه در خصوص سفر معاون اول رئیس جمهور به اصفهان هماهنگی لازم صورت پذیرفت.

این سفر قرار بود قبل از ماه مبارک رمضان انجام شود که بدلیل مسافرت معاون اول رئیس جمهور به کشور بولیوی به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز