خبرگزاری کار ایران

همزمان با عید فطر؛

شهرداری اصفهان ۴۰ ایستگاه بازی به کودکان اصفهانی هدیه می‌دهد

کد خبر : ۱۸۶۶۸۰

با برگزاری اولین جشنواره بازی و اسباب‌بازی، ۴۰ ایستگاه بازی به اسباب بازی های شهر اصفهان اضفه می شود.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: با برگزاری اولین جشنواره بازی و اسباب‌بازی اسباب‌بازی‌های انتخاب‌شده از سوی کودکان شهر در ایستگاه‌های بازی سطح شهر جانمایی می شود.
به گزارش ایلنا از اصفهان؛ محمدرضا نیلفروشان با بیان این که سازمان زیباسازی قصد دارد همزمان با عید سعید فطر، تعداد ۴۰ ایستگاه‌ به ایستگاه‌های بازی موجود اضافه کند اظهار داشت: این تعداد در دَه سال گذشته معادل افزایش ۲۰درصدی ایستگاه‌های بازی است. همچنین این ایستگاه‌های جدید تا پایان سال به ۷۰ ایستگاه خواهد رسید.
وی با اشاره به این که این طرح تحت عنوان «یک قطار بازی برای تابستان کودکان» در سطح شهر انجام می‌شود، اذعان داشت: عیدی شهرداری اصفهان به مناسب عید سعید فطر برای کودکان است تا بتوانند تابستان خود را با بازی‌های مختلف بگذرانند.
وی به تعیین ده‌بندی‌ سنی هر ایستگاه بازی طرح «یک قطار بازی برای تابستان کودکان» اشاره و بیان کرد: از امتیازات دیگر این طرح، نامگذاری تمامی ایستگاه‌های بازی جدید همراه با ارائۀ پیامی فرهنگی برای والدین و کودکان می‌باشد که با همکاری سازمان فرهنگی‌تفریحی و کمیته فرهنگ شهروندی به انجام خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز