خبرگزاری کار ایران

در جشن گلریزان شرکت فولاد مبارکه اصفهان؛

۲۰ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۴۹۹

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خود در یک اقدام خیرخواهانه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان اصفهان ۲۰ میلیارد ریال پرداخت کرد.

جشن گلریزان ویژه آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد استان اصفهان با حضور رییس دادگستری استان اصفهان، مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان، مدیر عامل، مشاوران، معاونان و مدیران شرکت فولادمبارکه و جمعی از مدیران عامل و نمایندگان شرکتهای پیمانکاری فولادمبارکه در مجتمع فرهنگی، تفریحی، ورزشی باغ فردوس شرکت فولادمبارکه برگزار شد.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و عضو هیئت مدیره ستاد دیه استان اصفهان ضمن قدردانی از تلاش‌های این ستاد دیه استان در پیگیری آزادی زندانیان غیر عمد و همچنین مجموعه فولاد مبارکه و شرکت‌های تابعه که هر ساله در این عمل خیرخواهانه مشارکت می‌‌کنند، گفت: مجموعه‌ایی که در این مراسم حضور دارند، مجموعه‌ای کارآفرین هستند که به شکلی قاصد و عامل رزق می‌شوند و بین خدا وبنده خدا قرار می‌گیرند و عامل ارتزاق عده‌ایی به نام کارمند و کارگر هستند، افرادی که کار می‌کنند تا خانواده‌ای را اداره کنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ بهرام سبحانی اظهار داشت: قطعاً این امر از ثواب بسیار بالایی برخوردار است و پاداش آن برای کسانی است که باعثاشتغال و منبع درآمد برای کارکنان می‌شوند لذا از این مهم‌تر حضور در انجام کارهای خیرخواهانه و اقدام به آزاد کردن زندانیان جرایم غیر عمد می‌باشد که مسلماً اجر و ثوابی مضاعف دارد.
وی قدم گذاشتن در این راه را دارای اجری عظیم در پیشگاه خداوند متعال دانست و ادامه داد: با نگاهی به وضعیت خانواده‌های این زندانیان که بعضاً با مشکلات مالی عدیده‌ایی مواجه هستند و تلاش برای رهایی زندانیان برکتی مضاعف در زندگی همهٔ خیّران فراهم می‌‌کند.
سبحانی تصریح کرد: اگرهمه مردم دست در دست هم دهند و سبب آزادی این زندانیان را فراهم کنند، قطعاً ثوابی بالا‌تر از حج واجب و سفرهای عمره خواهد داشت و موجب رضای خداوند یکتا قرارخواهد گرفت.
رییس کل دادگستری استان اصفهان نیز در این جلسه گفت: در بسیاری از پرونده‌های مالی، تمامی شواهد و قراین حاکی از آن است که هیچگونه قصد و نیّت مجرمانه‌ای متوجه محکوم پرونده نیست و تنها برخی شرایط غیر ارادی که در کمین هر کسی می‌تواند باشد، باعثگرفتاری و در بند شدن این افراد شده است.

احمد خسروی وفا افزود: به همت بلند و به برکت تدین کم نظیر مردم شریف استان اصفهان و به برکت پایبندی مردم به اصول و ارزشهای انقلابی، اسلامی و انسانی ما شاهد بودیم در سال سال ۹۲، ستاد دیه استان اصفهان با توجه به تلاشهای بسیار خوبی که داشت، رتبه اول کشوری در گلریزان را بین ۳۱ استان کسب کرد.
وی با اشاره به کمک‌های نقدی شرکت فولادمبارکه و پیمانکاران این شرکت در سال گذشته، اظهار امیدواری کرد با برگزاری این جشن گلریزان بتوان تعدادی از ۶۲۰ نفر زندانی جرایم غیر عمد امسال را آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های چشم انتظارشان باز گرداند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز