خبرگزاری کار ایران

رئیس اوقاف ناحیه یک شهرستان اصفهان:

برگزاری تور زیارتی بقعه‌های متبرکه اصفهان در ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۲۱۷

به منظور آشنایی مردم با بقاع متبرکه، تور زیارتی از بقعه‌های متبرکه در ماه رمضان با همکاری شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان گفت: تور زیارتی از بقعه‌های متبرکه اصفهان از برنامه‌های اداره ‌کل اوقاف اصفهان در ماه رمضان به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیلی‌پور، در کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی فرمانداری اصفهان با اشاره به اینکه به منظور آشنایی مردم با بقاع متبرکه تور زیارتی از بقعه‌های متبرکه اصفهان در ماه رمضان با همکاری شهرداری اصفهان برگزار می‌شود گفت: فعالیت‌های فرهنگی از سوی اداره اوقاف نیز در مساجد با قوت اجرایی می‌شود.

به فعالیت‌های این اداره‌ کل اظهار داشت: اگرچه مدیریت مساجد با اوقاف بوده اما سازمان‌های مختلف در این زمینه فعالیت می‌کنند. مرکز رسیدگی به امور مساجد نیز در زمینه فعالیت‌های مساجد برنامه داشته و در سال‌های گذشته هیات‌ امنای مساجد از سوی این مرکز تعیین شده است.

وی با بیان اینکه ۷۰ بقعه متبرکه در ناحیه یک و دو شهرستان اصفهان فعالیت می‌کنند، بیان داشت: این بقعه‌های متبرکه، برنامه‌های فرهنگی مختلفی را در طول ایام سال برگزار می‌کنند و در ماه مبارک رمضان نیز جلسه‌های طرح نشاط معنوی را در دستور کار دارند.

اسماعیلی‌پور با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳ پایگاه در ناحیه یک و ۱۰ پایگاه در ناحیه ۲ فعالیت فرهنگی می‌کنند، ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی برای جوانان و نوجوانان از فعالیت‌های اصلی ما به شمار می‌رود و برنامه‌های مشاوره نیز اجرا می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز