خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس:

باید آموزش‌های فنی و کاربردی برای حل معضل بیکاری در دستور کار دولت و مجلس قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۱۴۰

آموزش‌های نظری دانشگاهی نیاز ضروری جامعه نیست و باید آموزش‌های فنی وحرفه‌ای و علمی کاربردی در راستای حل مشکل بیکاری دردستور کار دولت و مجلس قرار گیرد.

نماینده مردم شاهین شهرو میمه در دیدار با مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به توسعه آموزش‌های مهارتی جهت ایجاد اشتغال در شهرستان‌ها گفت: درحال حاضر آموزش‌های نظری دانشگاهی نیاز ضروری جامعه نیست و باید آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و علمی کاربردی درراستای حل مشکل بیکاری دردستور کار دولت و مجلس قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حسینعلی حاجی، با تاکید بر اجرای آموزش‌های مهارتی در شهرستان‌های شاهین شهر و میمه و برخوار برای جوانان جویای کار و شاغلین صنایع و صنوف اظهار داشت: جوانان به چنین آموزش‌هایی در برهه کنونی بیشتر نیاز دارند تا آموزش‌های نظری، چرخ پیشرفت با کنار هم بودن آموزش‌های مهارتی و نظرب محقق می‌شود.

مدیرکل آموزش و حرفه‌ای استان اصفهان نیزدرسخنان خود با اشاره به حضور فعال صنعت سنگ درمنطقه شاهین شهر و اهمیت استفاده مناسب ازضایعات این صنعت گفت: شایسته است آموزش و اشتغال دراین زمینه برنامه ریزی شود و حمایت‌های لازم صورت پذیرد.

جلالی؛ اهمیت اجرای آموزش‌های مهارتی توسط آموزشگاه‌های آزاد و صدور مجوز علمی کاربردی فنی و حرفه‌ای برای شهرستان نیز از دیگر مباحثمطروحه در این جلسه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز