خبرگزاری کار ایران

همنوا با نغمه‌های ملکوتی ماه مبارک رمضان؛

شهروندان اصفهانی می‌توانند در اجرای طرح سفره‌های مهربانی همکاری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۱۲۱

‏جمعیت هلال احمر استان اصفهان در راستای اهداف انسان دوستانه، در تامین احترام انسان‌ها و تکریم نیازمندان روزه دار طرح سفره مهربانی را می‌گستراند.

‏ معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: شعب جمعیت هلال احمر استان همنوا با نغمه‌های ملکوتی ماه مبارک رمضان و تکریم و اطعام نیازمندان روزه دار، با مشارکت خیرین، داوطلبان و مردم نیکوکار سفره مهربانی می‌گستراند.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ «علیرضا سلیمی» اظهار داشت: این طرح در راستای اهداف انسان دوستانه جمعیت هلال احمر، در تامین احترام انسان‌ها و تکریم نیازمندان روزه دار بویژه در مناطق محروم و کم برخوردار در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هم استانی‌های خیر و نیکوکار می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را با مراجعه به مراکز و شعب جمعیت هلال احمر استان تحویل و کمکهای نقدی خود را برای مشارکت در تامین و برگزاری این سفره‌ها به شماره حساب ۴۹۷۸۵۹۷۶۰۶ بانک ملت واریز و از ثواب و فیوضات معنوی این امر خداپسندانه و خیر خواهانه بهره‌مند شوند.

سلیمی افزود: نیاز مندان و بیماران صعب العلاج، زنان سر پرست خانوار یا خانواده‌های بی‌سرپرست، ایتام و خانواده‌های کم برخوردار مناطق محروم، خانواده‌های زندانیان، محرومان، معلولان و از کار افتادگان از جمله جامعه هدف و بهره وران این طرح ملی در ماه مبارک رمضان هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز