خبرگزاری کار ایران

سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

۴میلیارد متر مکعب گاز در سه ماهه نخست امسال مصرف شده است

کد خبر : ۱۸۵۲۵۴

در سه ماهه نخست امسال، بیش از۴میلیارد و ۳۹۶میلیون و۵۳۸هزار مترمکعب گاز طبیعی درسطح استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش داشته است.

سید حسن موسوی با اشاره به میزان مصرف گاز خانگی درسطح استان افزود: حجم گازمصرفی طی سه ماه نخست امسال در این بخش بیش از ۵۱۴ میلیون و ۹۵۷هزار مترمکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد کاهش داشته‌ایم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، وی از افزایش دو برابری مصرف گاز صنایع استان، معادل۳ میلیارد و ۶۹۱ میلیون مترمکعب در سه ماهه گذشته سالجاری خبر داد و بیان داشت: سال گذشته در همین مدت مشابه بیش از ۱میلیارد و ۹۲۰ میلیون گاز در بخش صنعت مصرف شده است.

سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، میزان مصرف گاز در بخش عمومی(اماکن تجاری، تاسیسات دولتی، حمل و نقل، مساجد، حسینیه‌ها وتکایا، اماکن ورزشی و آموزشی و…) را حدود ۱۹۰میلیون متر مکعب طی فصل گذشته برشمرد و گفت: در فصول گرم چون مصارف گاز در بخش خانگی و عمومی کمتر می‌شود اعمال محدودیت تزریق گاز به بخش صنعت بویژه نیروگاه‌ها و صنایع عمده بسیار کم می‌شود.

سید حسن موسوی، استفاده از گاز در صنعت بویژه صنایع عمده را در پیشگیری از آلودگی محیط زیست بسیارموثر دانست وافزود: امسال نیز چون منابع تزریق گاز به ذخایر بسیار محدود است از لحاظ تامین گاز تفاوت چندانی با سال گذشته نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز