خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبر داد:

رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان» منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۱۲

رضا مهندسی را به عنوان «رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان» منصوب شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان طی حکمی رضا مهندسی را به عنوان «رئیس اداره امور فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان» منصوب کرد.
به گزارش ایلنا از اصفهان، در حکم حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان آمده است:

فرهنگ و صف آرایی فرهنگی در مقابل دشمن را جدی بگیرید. این وظیفه ماست، این همان چیزی است که بنده هم اگر در راه آن کشته شدم احساس می کنم که در راه خدا کشته شده ام.

«مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)»

جناب آقای رضا مهندسی

با سلام

قدم نهادن در مسیر فرهنگ، علاوه بر عزمی برخاسته از تعهّد و ایثار، قدم­‌هایی محکم و استوار، بصیرتی دین‌مدار و پر عیار می‌طلبد.

نظر به توانمندی‌­های متعهّدانه، تجارب ارزنده و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رئیس اداره امور فرهنگی» منصوب می­‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، بهره ­گیری از توانمندی­‌های همکاران و تعامل با اصحاب فرهنگ استان در انجام امور محوله زیر نظر معاون محترم فرهنگی موفق و کوشا باشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز