خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تأکید کرد:

دولت خواهان عزم جدی در مقابله با پدیده زمین‌خواری است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۸۱۱

استاندار اصفهان گفت: پدیده زمین‌خواری و رانت‌خواری به صورت جدی در دولت مطرح است و مدیریت استان نیز حساسیت ویژه به این موضوع دارد.

رسول زرگرپور در جلسه‌ای که به منظور مقابله با پدیده زمین خواری با حضور معاونین استاندار، دادستان و تعدادی از مدیران ذیربط برگزار شد؛ گفت: دولت خواهان عزم جدی در مقابله با پدیده ی زمین خواری است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، زرگرپور با اشاره به دستورالعمل معاون اول رئیس‌جمهور برای مقابله و برخورد جدی با پدیده زمین خواری، اظهار داشت: طبق این دستورالعمل، بالاترین فرد اجرایی در استان‌ها، مسئول برخورد جدی با این پدیده هستند.

وی بر لزوم بررسی همه زمین ها و امتیازهای واگذار شده تاکید کرد و افزود: صیانت از منابع طبیعی در بخش‌های مختلف از سوی دادستان کل استان پیگیری خواهد شد.

استاندار اصفهان از مدیران مربوطه خواست گزارشی از کلیه قراردادهای اراضی ملی و دولتی واگذارشده ی خود تهیه و طی یک هفته ی آینده به جلسه آتی ارائه کنند.

وی افزود: مدیریت استان، آماده ی دریافت هر گونه پیشنهاد به منظور اصلاح این امر است حتی اگر پیشنهادات مستلزم اصلاح قانون باشد.

رسول زرگرپور در ادامه یادآور شد: پیشنهادات ارائه شده برای بررسی بیشتر بعد از جمع بندی به تهران فرستاده خواهد شد.

مدیر ارشد استان، ضمن انتقاد از عدم اجرای احکامی که قبلاً صادر شده است خواستار دسته بندی و ارائه گزارش روند اجرایی آن در جلسه بعدی شد.

زرگرپور با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی در این خصوص افزود: همه ی افراد باید متوجه شوند که مقابله با پدیده زمین خواری و رانت خواری به صورت جدی در دولت مطرح است و مدیریت استان نیز بر این موضوع حساسیت ویژه دارد و پیگیر آن خواهد بود.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در واگذاری ها باید حداقل ها رعایت شود، بر مبارزه جدی با رشوه خواری تاکید کرد.

دکتر زرگرپور تصریح کرد: با توجه به حمایت ها و همچنین سیاست های دولت یازدهم قرار است مقابله با پدیده زمین خواری با قوت و قاطعیت اجرا شود و هیچ کدام از اعضا هیچ فشار و توصیه ای را از جانب هیچ فرد یا گروهی تمکین نخواهند کرد.

وی در پایان گفت: اعتقاد دارم که اگر پیشگیری صورت گیرد بسیاری از مسائل و مشکلات پیش نخواهد آمد وباید توجه داشت که تلاش دولت تدبیرو امید برقراری حق و عدالت در تمام زمینه ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز