خبرگزاری کار ایران

با صرفه جویی ۲۵ درصدی در مصرف؛

آب در استان اصفهان جیره بندی یا قطع نخواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۷۴۴

در شرایط کنونی نباید از آب شرب در دامداری‌ها، باغ ها و تالارها استفاده شود.

فرماندار اصفهان در نشست بررسی مشکلات آب شرب روستایی شهرستان اصفهان ضمن درخواست از شهروندان عزیز برای صرفه‌جویی در مصرف آب گفت: با صرفه جویی ۲۵ درصدی مصرف آب، علاوه بر برخورداری همه مردم از این نعمت الهی، با جیره بندی مواجه نخواهیم بود.
به گزارش ایلنا از اصفهان؛ فضل الله کفیل با تأکید بر فرهنگ سازی صرفه‌جویی در مصرف آب، از مسوولین آب و فاضلاب روستایی خواست ضمن تشکیل کمیته نظارت و بازرسی با متخلفین و مشترکین پرمصرف در حوزه آب شرب برخورد کنند.
وی با بیان اینکه اولویت اول شهرستان آب شرب است، تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی بایستی در استفاده آب شرب در دامداری‌ها، باغ‌ها، تالار‌ها و اماکنی از این دست پرهیز شود.
کفیل بیان داشت: مصرف بی‌رویه آب و استفاده از پمپ، اشکال شرعی و قانونی دارد و شهروندان بایستی توجه ویژه‌ای در صرفه‌جویی آن و رعایت حق دیگر شهروندان داشته باشند.
وی ضمن تأکید بر توزیع عادلانه آب در تمامی نقاط شهرستان اصفهان گفت: آب و فاضلاب روستایی با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود و فرهنگ سازی در صرفه‌جویی آب و با بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی تدابیری اتخاذ کند تا مردم روستا‌ها با کمترین قطعی آب مواجه شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز