خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان:

گندم کالایی استراتژیک است و ذخیره سازی آن اهمیت ویژه‌ای دارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۲۹۴

استاندار اصفهان در دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: انتظار می رود استفاده از ظرفیت سیلوها و ذخیره سازی گندم به خوبی مدیریت شود.

رسول زرگرپور استاندار اصفهان در دیدار محمد علیجوادی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، و بذرافشان، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی وابسته به جهادکشاورزی با ایشان، در خصوص لزوم ذخیره‌سازی گندم مورد نیاز استان در طول سال تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، استاندار اصفهان افزود: تأمین گندم با کیفیت مناسب، ‌ ذخیره سازی آن در سیلو‌ها و قرارگرفتن آن در اختیار تولیدکنندگان آرد و نان با سیکل و چرخه تعریف شده، ‌ در تهیه نان مرغوب و قابل استفاده تأثیر به‌سزایی دارد.

وی تصریح کرد: گندم کالایی استراتژیک است، ‌ و از این رو تأمین و ذخیره سازی آن در طول سال از اهمیت بالایی برخوردار است.

زرگرپور اظهار داشت: با توجه به اینکه ظرفیت ذخیره سازی در بخش خصوصی و دولتی محدود است، انتظار می‌رود استفاده از ظرفیت سیلو‌ها و ذخیره سازی گندم به خوبی مدیریت شود.

وی خواستار نظارت بر کارخانه‌های تولید کننده آرد در استان شد و افزود: دقت بر موضوعات بهداشتی محصولات در کیفیت و سلامت محصول نهایی و رضایت مصرف کننده تأثیرگذار است.

استاندار اصفهان بر لزوم ارتقا روزافزون کیفیت نان و همچنین آموزش مهارت‌های لازم به نانوایان و بهره گیری از توان بخش خصوصی در این زمینه تأکید کرد.

وی در خصوص لزوم استاندارد سازی تجهیزات و وسایل به کار رفته در نانوایی‌ها، اظهار داشت: این مسئله مورد پیگیری قرار گرفته و طی چند مرحله اجرا خواهد شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه جمع آوری کلیه دستگاه‌های غیراستاندارد به صورت یکجا امکان پذیر نیست، ادامه داد: در مرحله اول واحدهای جدید الاحداثو واحدهایی که قصد نعمیر و جابه جایی داشته باشند ملزم به تهیه دستگاه‌ها و تجهیزات استاندارد هستند.

وی تصریح کرد: در مراحل بعدی و به مرور کلیه واحدهای پخت نان در اصفهان با دستگاه‌های استاندارد پخت تجهیز خواهند شد.

در پایان محمد علیجوادی به خاطر پیگیری‌های مکرر استاندار اصفهان در خصوص مبحثآب زاینده رود از ایشان تشکر کرد.

در این دیدار مسعود کلانتری به عنوان مدیر عامل جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۰ کشور معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز