خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد خبر داد:

ارسال بیش از ۸۰۰ پرونده از شهرداری منطقه چهارنجف آباد به کمیسیون‌های مختلف

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۰۱۰

در سال جاری پاسخ به استعلام دفترخانه ۵۷۳ مورد، پرونده‌های ارسالی به کمیسیون ماده ۱۰۰،۳۲۵ مورد و پروانه‌های ساختمانی و تجاری صادر شده با بیش از ۲۵۷ فقره بیشترین حجم از کارهای انجام شده در منطقه ۴ شهرداری نجف آباد را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیر منطقه چهار شهرداری نجف آباد گفت: واحد شهرسازی این منطقه درسال جاری بیش از ۸۰۰ پرونده از درخواست‌های شهروندان را پس از انجام مراحل اداری لازم به کمیسیون‌های ماده ۱۰۰، سه نفره و کمیته فنی جهت ادامه روند رسیدگی‌های لازم ارسال کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حشمت اله بهارلویی؛ گفت: در بین عملکرد واحد شهرسازی این منطقه پاسخ به استعلام دفترخانه با ۵۷۳ مورد، پرونده‌های ارسالی به کمیسیون ماده ۱۰۰ با ۳۲۵ مورد و پروانه‌های ساختمانی و تجاری صادر شده با بیش از ۲۵۷ فقره بیشترین حجم از کارهای انجام شده را به خود اختصاص داده‌اند.

بهارلویی در بخش دیگری از سخنان خود صدور ۵۷ گواهی پایان کار و ۱۷۷گواهی عدم خلاف را یکی دیگر از اقدامات مجموعه تحت مدیریت خود خواند و اظهار داشت: در این مدت صد و ۲۴ گواهی تسویه حساب، ۱۲۳ مورد پاسخ استعلام آب، برق و گاز در کنار ارسال دویست پرونده به کمیته فنی و دویست و ۵۵ مورد به کمیسیون سه نفره توسط نیروهای شهرداری منطقه چهار انجام گرفته است.

تعویض نیمکت و سطل‌های زباله پارک‌های نورمحمدی و کتاب، نصب پایه و بیست و هشت چراغ چمنی میدان گل‌ها به ارزش هفتاد هزار تومان و تهیه طرح و شروع عملیات اجرایی طرح پروژه زیر گذر جنوب از دیگر اقدمات صورت گرفته در شهرداری یزدانشهر به شمار می‌آیند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز