خبرگزاری کار ایران

شهرداری شاهین شهر درمراسم نمازجمعه تاکید کرد:

اختصاص بودجه عمرانی ۹۰۰ میلیارد ریالی برای توسعه مناطق حاشیه‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۹۳۳

تضمین سلامت کامل شهروندان بر دریافت عوارض آلایندگی ارجحیت دارد و شهرداری حاضر نیست در قبال به خطر انداختن سلامت شهروندان نسبت به اخذ عوارض آلایندگی اقدام کند.

شهردار شاهین شهر، همزمان با روز شهرداری ها، پیش از خطبه های نماز در جمع نماز گزاران جمعه گزارشی از عملکرد و فعالیت های شهرداری و برنامه های پیش روی شهرداری ارائه داد و افزود: کاهش آلایندگی ها در شهر اولین اولویت شهرداری است در همین راستا بخشی از نیروگاه که باعثایجاد آلایندگی با پیگیری شهرداری و دستور مقام قضایی پلمب شده است و تا رفع آلایندگی مجدد به فعالیت نخواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی اصغر ذاکری تأکید کرد: تضمین سلامت کامل شهروندان بر دریافت عوارض آلایندگی ارجحیت دارد و شهرداری حاضر نیست در قبال به خطر انداختن سلامت شهروندان نسبت به اخذ عوارض آلایندگی اقدام کند.

وی با اشاره به اهداف و سیاست های شورای اسلامی شهر در دوره چهارم و شهرداری شاهین شهردر بازه های زمانی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت گفت: نظافت روزانه شهر، نگهداری فضای سبز، صدور پروانه ساخت و اجرای پروژه های عمرانی برنامه های روزانه شهرداری است و تکمیل طرح هایی که از سنوات قبل شروع شده است، نیازسنجی و تعریف طرح های جدید در شهر با توجه به چشم انداز شهر و در نظر گرفتن رشد جمعیت و مجاورت با کلان شهر اصفهان و ایجاد شهری سبز فارغ از آلودگی، همراه با زندگی آسان، سیاست کلی شورای اسلامی شهر و شهرداری است.

ذاکری ادامه داد: از دیگر اقدام های صورت گرفته برای حفظ سلامت و تأمین آسایش و رفاه شهروندان، اخذ دستور قضایی مبنی بر انتقال دامداری های اطراف شهر و کمک ۲۰ میلیارد ریالی به طرح تعویض و مرمت شبکه فرسوده فاضلاب شهر است.

شهردار شاهین شهر در خصوص نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری شهرداری شاهین شهر با حمایت و مساعدت شورای اسلامی شهر با جدیت در حوزه فرهنگ وارد شده است.

وی افزود: تصویب یک بسته فرهنگی با مشارکت شهروندان، نهادها، سازمان ها و گروه های فرهنگی با بودجه پنج میلیارد ریال، اختصاص بودجه ویژه به سازمان رفاهی تفریحی شهرداری با رشد ۲۰۰ درصدی، کمک ده میلیارد ریالی به احداثو تکمیل مساجد شهر، کمک هفت میلیارد ریالی به ساخت حوزه های علمیه برادران و خواهران در شهر، لبیک شهرداری و شورای اسلامی شهر به فرمایش های رهبر فرزانه انقلاب در بحثفرهنگ بوده است.

شهردار شاهین شهر در مورد فعالیت های عمرانی شهرداری افزود: سال ۹۳پروژه عمرانی با بودجه ای بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال با اولویت توجه به حاشیه شهر و محله های کمتر توسعه یافته درحوزه عمران تعریف شده است.

وی گفت: با توجه به این نکته ۷۰ درصد تردد شمال – جنوب کشور از شرق شاهین شهر صورت می گیرد، احداثکمپینگ گردشگری در این بخش حد فاصل پل شهید سلیمان خاطر(پل هسا) تا پل شهدای گرگاب شامل تفرجگاه، هتل و بخش های خدماتی و تجاری به طول بیش از هفت کیلومتر در دستور کار قرار دارد.

احداثبزرگترین باغ موزه دفاع مقدس برای ارج نهادن به هشت سال دفاع مقدس، ایجاد میدان سمبلیک، آغاز عملیات مترو شاهین شهر به اصفهان، احداثمیدان میوه و تره بار شمال اصفهان، ایجاد سیتی سنتر بزرگ اصفهان و ایجاد شهرک کارگاهی مشاغل شهری از دیگر پروژه های بزرگ عمرانی مطرح شده از سوی شهردار شاهین شهر بود.

شهردار شاهین شهر همچنین از افتتاح بزرگترین کتابخانه استان در شاهین شهر، افتتاح فرهنگسرای گلدیس، افتتاح دو ورزشگاه، اتمام عملیات مرمت و بازسازی بلوار امام علی(ع) واحداثبلوار فرهنگ در هفته دولت خبر داد.

ذاکری؛ موفقیت شهرداری شاهین شهر را مدیون توجه استانداری اصفهان به این شهر، حمایت اعضای شورای اسلامی شهر، همدلی و همفکری امام جمعه شاهین شهر، فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و تلاش شبانه روزی معاونان، مدیران عامل سازمان های وابسته و تک تک پرسنل خدوم شهرداری و همراهی شهروندان شاهین شهر اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز