خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان اعلام کرد:

آمادگی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان برای جابه جایی مسافران تابستانی

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۶۲۷

در محور هایی که بالا ترین سهم تردد را در سفر ها به خود اختصاص می دهند گشت های اورژانس جاده ای، هلال احمر، پایگاه های امداد خودرو و گشت های پلیس مستقر شده اند.

رئیس اداره مسافر و دبیر کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی خدمات سفر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان، با اشاره به اینکه پیش بینی می شود مرحله دوم سفرهای تابستانی از ۵ مرداد ماه آغاز شده و تا ۷ مهر ماه نیز ادامه یابد گفت: علیرغم تقارن سفرهای تابستانی با ماه مبارک رمضان، اداره کل حمل و نقل وپایانه های استان اصفهان آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مسافران تابستانی را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ باقر کیانی اظهار داشت: این اداره کل با همکاری کانون انجمن های صنفی، شرکت های حمل و نقل و انجمن صنفی رانندگان ضمن آماده سازی ۵ هزار و سیله نقیله اعم از اتوبوس، کامیون و سواری، خدمت ویژه ای را برای مسافران تابستانی در سال جدید و برای انجام سفرهای تابستانی پیش بینی نموده است.

کیانی در این خصوص ادامه داد: مسافران تابستانی می توانند در صورت تمایل امسال و مخصوصا در سفر های تابستانی، از سواریهای کرایه به روز و مجهز برای سفرهای خود استفاده کنند.

سرپرست اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان با اشاره به جلسه ای که در خصوص تامین امنیت سفر های تابستانی با حضور مدیر کل حمل و نقل وپایانه های استان و رئیس کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی خدمات سفر و اعضای این کمیته برگزار شده است گفت: در این جلسه مقرر شد به جهت بستر سازی و ارائه خدمات مطلوب به مسافران، اقدامات و تدابیر لازم توسط اعضا کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی خدمات سفر در نظر گرفته شود.

کیانی اطلاع رسانی به همه دستگاه های اجرایی مرتبط و مسافران وهمچنین هماهنگی جهت استقرار گشت های اورژانس جاده ای و هلال احمر و همچنین پایگاه های امداد خودرو و گشت های پلیس راه در محور هایی که بالا ترین سهم تردد را در سفر ها به خود اختصاص می دهند را از جمله اقدامات کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی خدمات سفر برشمرد.

دبیر کمیته حمل و نقل ستاد هماهنگی خدمات سفر، بررسی نقاط حادثه خیز مسیر کوهپایه به اصفهان، تجهیز و رفع نقص دوربین های سیار مورد استفاده پلیس راه و فعال سازی دوربین ها ثابت ثبت سرعت، فراخوانی اتوبوس های اسکانیا برای بازبینی و رفع نواقص، هماهنگی به منظور صدور صورت وضعیت برای کلیه ناوگان در حال تردد، نظارت و بازرسی ناوگان توسط بازرسان فنی و بازدید از مجتمع های خدماتی، رفاهی و مساجد بین راهی را از دیگر وظایف این اداره کل و کمیته هماهنگی خدمات سفر عنوان کرد.

وی در پایان یادآور شد: در جلسات متعددی که با مدیران شرکت ها و کانون های حمل و نقل برگزار شده است، توقف اتوبوس ها در وقت شرعی نماز برای اقامه این فریضه الهی در مجتمع های خدماتی بین راهی برای پاسداری از ارزش های اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز