خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان:

آغازتملک فاز چهارم بدنه سازی چهارباغ

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۴۶۵

سه فاز از پنج فاز بدنه سازی شرق چهارباغ تاکنون اجرایی شده و فاز چهارم آن حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا پاساژ ایفل دربرنامه های امسال پیش بینی شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با اشاره به آغاز عملیات تملک فاز چهارم طرح بدنه سازی چهارباغ گفت: تملک فاز چهارم این پرو‍ژه آغاز شده و مالکین برای توافق دعوت شده اند و پس از آزادسازی پروژه اجرایی می شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حسین جعفری، با اشاره به اینکه کف سازی خیابان چهارباغ و بدنه سازی غربی آن از دیگر پروژه هایی است که برای امسال پیش بینی شده تصریح کرد: اکنون پروژه ایستگاه های مترو در خیابان چهارباغ در حال اجرا است.

جعفری به پیاده راه شدن چهارباغ نیز اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای پروژه ایستگاه های مترو در چهارباغ محدودیتی برای تردد خودروها ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از تکمیل ایستگاه‌های مترو، کف سازی چهارباغ آغاز می شود و ممنوعیت تردد خودروها در این محور اعمال می شود بیان داشت: در مرحله اول محدودیت برای خودروهای شخصی ایجاد می شود و محدودیت خودروهای عمومی در مرحله بعد اعمال می‌شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه برنامه ممنوعیت تردد خودرو پس از نهایی شدن اعلام می‌شود اذعان داشت: اگر ایستگاه های مترو به نتیجه برسد کف سازی چهارباغ آغاز می شود و اگر کف سازی چهارباغ با پروژه ایستگاه های مترو و پروژه های دیگر تداخل داشته باشد به برنامه ریزی جدید نیاز دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز