خبرگزاری کار ایران

سرپرست ورزشگاه نقش جهان خبر داد:

استقرار واحد حقوقی وزارت ورزش و جوانان در نقش جهان؛ برای تعیین تکلیف معارضان

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۸۱۹

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان جلسات مستمری را با وزیر ورزش برای مشارکت شهرداری اصفهان و فولاد مبارکه درساخت ورزشگاه نقش جهان داشته است که امیدواریم این طرح ملی با همکاری همه دستگاههای مربوط به سرانجام برسد.

سرپرست ورزشگاه نقش جهان از استقرار واحد حقوقی وزارت ورزش و جوانان برای نقشه کشی یو. تی. ام زمین‌های ورزشگاه نقش جهان به منظور تعیین تکلیف معارضان این ورزشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رحمان رئیسی، در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه نقش جهان گفت: روند همانند قبل است، از فعالیت‌های ساختمانی در ورزشگاه کم شده اما کار کاملاً تعطیل نشده است.

وی اظهار داشت: در چند سال گذشته بسیاری از امکانات و تجهیزات سخت افزاری در ورزشگاه دچار فرسودگی شده‌ بودند و حتی بخش اداری این مجموعه نیز دچار مشکلاتی شده بود که بازسازی و ترمیم شد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین اقدامی که در جهت ساخت و تکمیل ورزشگاه نقش جهان در حال انجام است نقشه کشی یو. تی. ام برای مشخص شدن وضعیت معارضان ورزشگاه است گفت: از حدود بیست روز پیش فعالیت واحد حقوقی وزارت ورزش و جوانان در ورزشگاه بیشتر شده است.

وی ادامه داد: این واحد هم اکنون در حال ترسیم نقشه ها و نشانه گذاری هستند تا مقدار هکتاری که متعلق به اداره کل ورزش و جوانان است با دیوار کشی مشخص شود. در صورت تکمیل این فرآیند تکلیف معارضان مشخص می‌شود و بخش اعظمی از مشکلات ورزشگاه حل خواهد شد.

رئیسی به همکاری احتمالی شهرداری اصفهان و فولاد مبارکه در ساخت ورزشگاه اشاره و تصریح کرد: در این خصوص رایزنی‌هایی انجام شده است. به هر حال برای رسیدن به نتیجه قطعی مصالح دو طرف باید در نظر گرفته شود اما آنچه که مسلم است این است که مدیرکل ورزش و جوانان جلسات مستمری را با وزیر ورزش در این خصوص برگزار می‌کند. تلاش‌ها بیشتر شده و امیدوایم این طرح که همیشه گفته شده طرحی است ملی، با همکاری همه دستگاههای مربوط به سرانجام برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز