خبرگزاری کار ایران

مدیر ناحیه آهن سازی شرکت فولاد مبارکه اصفهان خبر داد:

کسب رکورد ماهانه تولید در واحداحیای مستقیم شهید خرازی فولاد مبارکه اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۳۷۴

رکورد ماهانه تولید در مگامدول A به میزان چهارهزار و ۶۰ تن آهن اسفنجی در واحد احیای مستقیم شهید خرازی این شرکت حاصل شد.

مدیر ناحیه آهن سازی شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: رکورد ماهانه تولید در مگامدول A به میزان چهارهزار و ۶۰ تن آهن اسفنجی در واحد احیای مستقیم شهید خرازی این شرکت حاصل شد.

به گزارش ایلنا، رحیم عبدی با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان در خرداد سال جاری با تولید ۱۲۲هزار و ۴۰۵ تن آهن اسفنجی رکورد جدیدی از تولید به ثبت رساند و این درحالی است که رکورد قبلی تولید این واحد ۱۲۱ هزار و ۸۴۵ تن و مربوط به فروردین ماه سال جاری می باشد.

گفتنی است این شرکت با حدود شش میلیون تن تولید فولاد خام، از شرکت های پیشرو ایرانی است که در زمینه تولید ورق های فولادی فعالیت می کند که یش از ۵۰ درصد از مصرف فولاد کشور را برای استفاده در صنایع خودروسازی و قطعه سازی، فلزی سبک، فلزی سنگین و لوله های انتقال سیالات، صنایع بسته بندی و لوازم خانگی و الکتریکی و لوله و پروفایل تامین می کند.

با پیش راه اندازی خط تولید ورقهای با کیفیت بالا و بهره برداری کامل این خط، نقش فولاد مبارکه اصفهان در تامین نیاز کشور به ورقهای حساس افزایش خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز