خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ذوب اهن اصفهان تاکید کرد:

دولت با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی به دنبال رفع مشکلات اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۸۷۸

برای تولید ریل ملی در ذوب اهن بر اساس تفاهمنامه اس که صورت گرفته است سنگ آهن و زغال سنگ مورد نیاز این شرکت تامین می‌شود و امیدواریم با حل مشکل معادن بخشی از مشکلات ذوب آهن در این زمینه برطرف شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درآئین انعقاد تفاهنامه تولید ریل بین ذوب آهن اصفهان و راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه این تفاهم نامه موجب توسعه و پیشرفت ذوب آهن و خدمت به صنعت حمل و نقل ریلی کشور است اظهار داشت: مطابق این تفاهمنامه سنگ آهن و زغال سنگ مورد نیاز این شرکت تامین می شود و همچنین با حل مشکل معادن بافق امیدواریم بخشی از مشکلات ذوب آهن در این زمینه برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی ربیعی با اشاره به اینکه دولت با هماهنگی کامل دستگاه های اجرایی مشکلات را رفع می کند اظهار داشت: دولت در هماهنگی و هم افزایی کامل دستگاه های اجرایی به دنبال رفع مشکلات است.

وی با بیان اینکه تمام هم و غم دولت ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی است که بر اساس نظریات کارشناسی و هماهنگی میان بخشی و هم افزایی امور در کنار یکدیگر انجام می شود اظهار داشت: با این هماهنگی روزهای شیرینی در انتظار جامعه خواهد بود. ایران با بیکاری مضاعف و رشد اقتصادی منفی هفت درصد نیاز دارد تا همه تلاش خود را به کار گیرد برای این که فرزندانشان در آینده با آسایش و داشتن شوق در خانواده زندگی کنند.

ربیعی با اشاره به حضور سه وزیر در افتتاحیه ذوب آهن ادامه داد: این حضور تنها برای ذوب آهن نیست بلکه آن را نمادی برای ایران می بینم که دولت در هماهنگی و هم افزایی کامل به دنبال رفع مشکلات است.

وی به امضای تفاهم نامه میان وزارتخانه ها و ذوب آهن پرداخت و تصریح کرد: در این تفاهم نامه سعی خواهد شد تا ذغال سنگ و سنگ آهن مورد نیاز ذوب آهن تامین شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر تولید ریل در کشور گفت: یکی از دلایل توسعه غرب توسعه ریل بود و همین جایگاه خطوط ریلی در توسعه اقتصادی را نشان می دهد.

ربیعی افزود: به توان جمعی افراد اعتماد شده است و امیدواریم این شرکت گسترش یابد و دست اندر کاران تولید نیز بازار را نیز در نظر بگیرند. همچنین از مدیر عامل ذوب آهن اصفهان می خواهم به آینده نزدیک نگاه نکند و در تصمیمات خود آینده دور را نیز در نظر بگیرد.

وی با اشاره به کارخانه های ملی ادامه داد: این مکان ها به کانون های عشق، علاقه و کار و تلاش برای ایران تبدیل شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم امضای تفاهم نامه ای میان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت با کارخانه ذوب آهن اصفهان برای تولید ریل ملی امضا شد.

در این آیین استاندار اصفهان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل فولاد مبارکه و مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز