خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان:

آمار تولید داخلی مطلبوب است / لازمه رقابت در عرصه بین الملل جدی گرفتن تولیدات با کیفیت است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۸۶۶

مدیریت صنعت ما باید به صورتی باشد که بتواند روزهای سخت را تحمل کند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اصفهان با اشاره به اینکه اگر تحریم ها به تدریج برداشته شود، با واردات کالاهای خارجی با قیمت کمتر و کیفیت بیشتر مواجه می شویم ادامه داد: مدیریت صنعت ما باید به صورتی باشد که بتواند این روزهای سخت را تحمل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، خسرو کسائیان، در مراسم تجلیل از صنعتگران نمونه استان اصفهان با اشاره به اینکه جایگاه صنعت اصفهان در کشور بسیار بالا است که در این خصوص توانسته رتبه نخست را کسب کند اظهار داشت: در حال حاضر آمار تولید ما مطلبوب است اما هنوز کیفیت لازمه را ندارد بنابراین امروز زمانی است که واحدهای صنعتی باید به کیفیت تولیدات خود توجه کنند.

وی با تاکید به اینکه انعطاف پذیری صنعت باید به گونه ای باشد که در زمینه صنعت توریسم و گردشگر، سرمایه گذار و گردشگر بیشتری جذب کنیم اظهار داشت: بین المللی شدن یکی از وظایف صنعت ما است که در این خصوص اتاق بازرگانی اصفهان تلاش زیادی برای بین المللی شدن صنایع انجام می دهد.

کسائیان با اشاره به تشکیل شورای گفت و گو میان بخش خصوصی و صنعت در اصفهان، افزود: در این شورا به مسائل و مشکلات بخش صنعت رسیدگی شده و نتایج کارشناسی گرفته می شود.

وی با اشاره به اینکه در دانشگاه های ما ورودی های دانشجویان کمتر از تعداد صندلی های دانشگاهی است، بیان داشت: متاسفانه تحقیقات به عمل آمده در دانشگاه ها همانجا ماندگار شده و به بیرون از آن نمی آید که امید است این تحقیقات در بیرون از دانشگاه کاربردی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز