خبرگزاری کار ایران

با حضورمعاون وزیر راه و شهرسازی کشور:

بزرگترین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کشور در استان اصفهان افتتاح شد

کد خبر : ۱۸۰۶۳۵

مجتمع خدماتی، رفاهی، بین راهی عباسی با حضور وزیر راه و شهر سازی، معاون وزیر راه و شهر سازی و معاون رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای کشور هدف از ساخت این مجتمع های بین راهی را تامین نیاز مسافران، افزایش ایمنی جاده ها و اشتغال زایی برای جوانان عنوان کرد و گفت: شهرستان کاشان با ظرفیت های فراوانی که دارد سالانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است و ساخت این مجتمع خدماتی بزرگ می تواند صنعت گردشگری را در این شهر گسترش دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ کشاورزیان در مراسم کلنگ زنی فاز اول مجتمع خدماتی بین راهی خورشید در شهرستان کاشان به سرمایه گذاران و سازندگان این مجتمع توصیه کرد: در ساخت این مجتمع تا جایی که امکان دارد از حریم جاده ها فاصله بگیرند زیرا این مجتمع در مسیر ورودی شهر قمصر قرار گرفته و ورود ناگهانی خوردرو ها در اتوبان می تواند باعثبروز حادثه گردد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان در این مراسم گفت: استان اصفهان با دارا بودن ۳۳ مجتمع خدماتی رفاهی فعال و ۱۸ مجتمع در حال ساخت، رتبه اول کشوری را از آن خود کرده است.

داریوش امانی با اشاره به نقش مهم شهرک های حمل و نقل و پایانه ها به عنوان زیر ساخت های مهم استان اصفهان تصریح کرد: ۶ شهرک حمل و نقل در استان در حال ساخت است در آینده نزدیک شهرک حمل و نقل اصفهان نیز کلنگ زنی خواهد شد.

امانی استان اصفهان را در زمینه آمار جابه جایی بار حائز رتبه برتر کشوری عنوان کرد و ادامه داد: با آموزش ۴ هزار و ۴۰۰راننده و ساخت فیلم کوتاه آموزشی که در اتوبوس های ناوگان مسافربری پخش می شد توانستیم آمار تلفات و تصادفات را در ایام نوروز کاهش دهیم و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی های انجام شده، استان اصفهان را از لحاظ میزان کاهش تصادفات در جایگاه برتری قرار دهیم.

فرماندار کاشان ظرفیت های بالای کاشان در بخش گردشگری و آمار بالای اشتغال به کار، سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیاردی در بخش صنعت و وجود بزرگترین صنعت خودرو سازی ایران در کاشان را از امتیاز های این شهرستان برشمرد و خاطر نشان کرد: در سه ماهه سال جاری میزان گردشگران خارجی که از این شهرستان بازدید کرده اند ۷۰ درصد رشد داشته است و وجود این مجتمع می تواند به افزایش این آمار و ارتقا جایگاه کاشان کمک به سزایی کند.

مجتمع خورشید به عنوان بزرگترین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کشور در شهرستان کاشان با حضور مهندس کشاورزیان معاون وزیر راه و شهر سازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، مهندس غلامی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل کشور، مهندس حدادزادگان مدیرکل دفتر ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان، معاون استاندار و فرماندار کاشان وجمعی از مسئولان استان اصفهان وشهرستان کاشان با سرمایه ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال با زیر بنای ۱۳ هزار متر مربع با تمامی امکانات خدماتی و رفاهی به منظور تامین امنیت و آرامش هموطنان عزیز در اتوبان کاشان – تهران کلنگ زده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز