خبرگزاری کار ایران

با دعوت استانداراصفهان صورت می گیرد:

سفر ۴ وزیر کابینه به اصفهان برای بررسی مشکلات استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۳۸۱

بنابر دعوت استاندار اصفهان و به منظور افتتاح چندین پروژه ی بزرگ و مهم استان وزیر راه و شهرسازی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراثفرهنگی و گردشگری کشور پنجشنبه ۵ تیر ماه مهمان اصفهان خواهند بود.

استاندار اصفهان در خصوص برنامه سفر۴ تن از وزرای کابینه روحانی به اصفهان گفت: افتتاح چندین پروژه ی بزرگ و مهم استان از جمله چندین واحد صنعتی و پروژه های راهسازی، دو موزه ی استان و بازدید از چندین پروژه ی بزرگ دیگر از برنامه های سفر دکتر آخوندی، دکتر ربیعی، مهندس نعمت زاده و دکتر سلطانی فر به اصفهان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور افزود: در این سفر علاوه بر مباحثفوق در خصوص تسریع در عملیات اجرایی قطارسریع السیر اصفهان – قم، تسریع در ایجاد بندر خشک و همچنین تسریع در تکمیل اتوبان ها و کنارگذرهای استان با وزیر راه و شهرسازی مذاکراتی صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: مشکلات بیمه کارگران و اشتغال استان و همچنین سرمایه گذاری جدید در استان نیز با وزیر تعاون کار و امور اجتماعی بررسی خواهد شد.

استاندار اصفهان اظهار داشت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در این سفر در جریان مسائل مربوط به صنعت و تجارت استان قرار خواهد گرفت.

زرگرپور در پایان یادآور شد: سرمایه گذاری لازم برای مرمت و بهسازی آثار میراثی، اختصاص تسهیلات جدید برای توسعه ی زیرساختهای صنعت گردشگری از جمله هتل ها و توسعه ی گردشگری استان با رئیس سازمان گردشگری صنایع دستی و میراثفرهنگی به بحثو بررسی گذاشته خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز