خبرگزاری کار ایران

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران خطاب به مسئولان کشور عنوان کرد:

خشکی زاینده رود یک معضل کشوری است

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۶۲۳

امروز مردم شرق اصفهان که زمانی با کشاورزی برای استان ایجاد درآمد می کردند، با فقر دست به گریبانند. اگر زاینده رود به این وضع باقی بماند، در استان اصفهان اشتغالی باقی نخواهد ماند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در خصوص حل مشکل زاینده رود خطاب به رسانه ها گفت: شما زبان گویای مردم هستید وباید در این زمینه خبرمشکلات و پیامد هایی که خشکی زاینده رود برای مردم این شهر در بر داشته است را بگوش مسئولان برسانید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سیدعبدالوهاب سهل آبادی در نشست هم اندیشی و تعامل کمیته آب اتاق بازرگانی اصفهان با مدیران رسانه های جمعی ادامه داد: متاسفانه مردم اصفهان از فعالیت هایی که توسط استادان و نخبگان دانشگاهی درباره پیگیری مسئله آب اصفهان می شود خبر ندارند، مردم باید از این استادان حمایت کنند.

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان خطاب به مسئولان کشور و با بیان اینکه مردم اصفهان مظلوم واقع شده اند، تصریح کرد: آیا باید اینقدر به اصفهان بی توجهی شود که این استان از صحنه روزگار محو شود؟

سهل آبادی ادامه داد: زاینده رود، رودخانه ای متعلق به کل ایران است و کل کشور باید از فاجعه خشکی آن خبر داشته باشد.

وی با انتقاد از پمپاژهای بی نهایت آب در ارتفاعات، گفت: امروز مردم شرق اصفهان که زمانی با کشاورزی برای استان ایجاد درآمد می کردند، امروز با فقر دست به گریبانند. اگر زاینده رود به این وضع باقی بماند، در استان اصفهان اشتغالی باقی نخواهد ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز