خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان خبر داد:

انفجار ترقه باعثمرگ دو جوان در مراسم عروسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۴۹۴

دو جوان ۱۸ و ۲۲ ساله به منظور شرکت در مراسم عروسی یکی از آشنایان خود اقدام به حمل ترقه های دست ساز کرده بودند حین تردد در خیابان بر اثر انفجار ناگهانی مواد محترقه دچار حادثه می شوند که متأسفانه به علت شدت جراحات وارده هر دو در بیمارستان فوت می کنند.

دو جوان ۱۸ و ۲۲ ساله که اقدام به حمل ترقه های دست ساز در مراسم عروسی یکی از آشنایان خود کرده بودند براثر انفجار ناگهانی مواد محترقه جان خود را از دست دادند.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر مرگ مشکوک دو جوان در یکی از بیمارستان های شهر اصفهان، ماموران پلیس مرکز استان برای بررسی بیشتر موضوع به محل مذکور اعزام شدند.

" مصطفی صادقیان " اظهار داشت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که دو جوان ۱۸ و ۲۲ ساله به منظور شرکت در مراسم عروسی یکی از آشنایان خود اقدام به حمل ترقه های دست ساز کرده و پس از به راه انداختن کاروان عروسی در سطح شهر هر دو به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت به دنبال کاروان بودند که حین تردد در خیابان بر اثر انفجار ناگهانی مواد محترقه دچار حادثه می شوند.

وی افزود: پس از وقوع این حادثه بلافاصله هر دو جوان به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل می شوند که متأسفانه به علت شدت جراحات وارده هر دو در بیمارستان فوت می کنند.

صادقیان با هشدار به تمامی کسانی که با ایجاد هیجان های کاذب باعثآزار شهروندان می شوند، تصریح کرد: حمل ترقه های دست ساز و استفاده از آن‌ها در کاروان های عروسی علاوه بر پیگرد قانونی برای عاملان آنها باعثبه وجود آمدن حوادثناگوار و مرگباری برای خود آنها و اطرافیانشان می شود که در این زمینه نمونه هایی از تبدیل شدن عروسی ها به عزا کم نیستند که از خانواده ها انتظار می رود بیشتر مراقب فرزندان خود بوده و آنها را توجیه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز