خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبر داد:

روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب گاز در ایستگاه‌های سی ان جی اصفهان فروخته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۸۹۳

روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب گاز از طریق ۱۴۷ ایستگاه CNG موجود در سطح استان اصفهان به فروش می رسد که این امر تاثیر بسزایی در کاهش سوخت بنزین و میزان آلودگی محیط زیست دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه استفاده از گاز در صنعت به ویژه صنایع عمده در پیشگیری از آلودگی محیط زیست بسیارموثر است ادامه داد: چون منابع تزریق گاز به ذخایر ما نسبت به سالهای گذشته تفاوت چندانی نکرده، بکارگیری طرح های اصلاح مصرف اجتناب ناپذیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سعید مومنی؛ با اشاره به مساحت ۱۰۷هزارکیلومتری استان اصفهان و جمعیت ۶.۵ درصدی آن نسبت به کل کشور، سهم گازرسانی این استان را با توجه به جمعیت کشور بالغ بر ۸.۳ درصدانشعابات، ۱۰.۱ درصد فروش گاز، ۸.۱ درصد شبکه ها، ۸ درصد روستاها ی تحت پوشش و ۱۰.۶ درصد شهرهای کشور برشمرد وافزود: مجموع ذخایر نفت ۷۶۰ میلیارد بشکه است که از این میزان ۲۷.۵ درصد قابل برداشت است.

وی ادامه داد: در سالی که گذشت ۱۹ هزار و ۱۷۰ انشعاب در شهرها و ۱۰هزار و ۳۵۰ انشعاب در روستاهای سطح استان اجرایی شد و علاوه بر آن با تلاش گسترده ای که صورت گرفت میزان اشتراک پذیری با بیش از ۸۶ هزار و ۵۰۰ مشترک، ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

مومنی تصریح کرد: در حال حاضر از ۱۰۷ شهراستان ۱۰۳ شهر معادل ۹۹.۴ درصد جمعیت شهری استان و از ۱۴۵۱ روستا نیز ۱۱۶۲ مورد معادل۹۴ درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بیان داشت: روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب گاز از طریق ۱۴۷ ایستگاه CNG موجود در سطح استان به فروش می رسد که این امر تاثیر بسزایی در کاهش سوخت بنزین و میزان آلودگی محیط زیست خواهد داشت.

وی همچنین میزان شبکه گذاری استان را ۲۲ هزار و ۵۰۰کیلومتر عنوان کرد و افزود: ۹۲۴ هزار انشعاب درسال گذشته اجرایی شد و با جذب۸۸ هزار و ۱۷۰ مشترک جدید، در حال حاضربیش از ۱میلیون و ۴۳۱ هزار مشترک گاز در سطح استان داریم.

در ادامه این نشست، سایر مدیران نیز در خصوص مسائل پیش رو صنعت نفت و گاز و راهکارهای پیشنهادی در جهت برون رفت از مشکلات به ویژه در زمینه مصرف گاز به بحثو تبادل نظرپرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز