خبرگزاری کار ایران

با اعتبار ۲ میلیارد ریالی:

عملیات حفر ۵ حلقه چاه آب جهت تامین آب فضای سبز زرین شهر کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۸۱۰

با کاهش بارندگی ها و افزایش احتمال خشکسالی و افزایش ۱۴۰ هکتاری فضای سبز در شرق زرین شهر نیاز مبرم به تامین آب جهت آبیاری فضای سبز زرین شهریکی ازضرورت های مهم در این شهرستان بود که شهرداری زرین شهربرای رفع این مشکل اقدام به حفر ۵ حلقه چاه آب با عمق ۵۰ مترو با اعتباری بالغ بر دومیلیارد ریال در نقاط مختلف شهر نموده است.

معاون اجرائی و خدمات شهری شهرداری زرین شهر، با اشاره به اینکه با کاهش بارندگی ها و افزایش احتمال خشکسالی و افزایش ۱۴۰ هکتار فضای سبز در شرق زرین شهر در سال های آینده، نیاز مبرم به تامین آب جهت آبیاری فضای سبز زرین شهر احساس می شود گفت: شهرداری زرین شهر در راستای مبارزه با خشکسالی و حفظ و نگهداری طراوت و شادابی فضای سبز شهری زرین شهر طی اقدامی پیشگیرانه، اقدام به حفر ۵ حلقه چاه آب با عمق ۵۰ متر در نقاط مختلف شهر نموده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سعید فخری، ادامه داد: این ۵ حلقه چاه آب با بررسی کارشناسان شهرداری جانمائی گردیده و مجوزات حفاری آن نیز اخذ گردیده است که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر و کارشناسان شهرداری عملیات حفر آنها کلنگ خورد.

وی اظهار داشت با بررسی های بعمل آمده ۲ حلقه چاه در سایت کارگاههای مشاغل، یک حلقه در منطقه زیر آب، یک حلقه در بلوار معلم رو بروی فرمانداری، یک حلقه واقع در میدان ورزش و یک حلقه در خیابان فردوسی پشت دادگستری جانمایی شده است.

وی بیان داشت: همچنین دو حلقه چاه نیز از قبل داشته ایم که در حال ترمیم می باشد که اعتبار هرکدام بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فخری افزود: این چاه های آب با نگاه پیشگیرانه و مقابله با خشکسالی و کم آبی احداثشده تا در مواقع بحرانی به فضای سبز شهری آسیبی نرسد.

وی همچنین با اشاره به اینکه عملیات بتن ریزی پل دوم تقاطع غیر همسطح ورودی شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر با ۲۴ میلیارد ریال اعتبار انجام شد بیان داشت: عملیات بتن ریزی پل دوم تقاطع غیر همسطح ورودی شهرک حمل و نقل کالای زرین شهر، که در آن ۱۹۰۰ تن مصالح به مساحت ۸۰۰ متر مکعب بتن ریزی شد.

معاون اجرائی و خدمات شهری شهرداری زرین شهر تاکید کرد: این پروژه تا کنون حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال انجام شده است.

حائز اهمیت است در راستای توجه به مسائل فرهنگی نیزشهردار زرین شهر به همراه فرماندار شهرستان لنجان از وضعیت دارالقرآن زرین شهر بازدید نمود. در این بازدید جمالی شهردار زرین شهر در خصوص محوطه سازی دارالقرآن قول مساعدت لازم را داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز