خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

تجهیزات لازم برای جلوگیری از قاچاق فراورده های نفتی باید فراهم شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۹۵۷

برای تجهیز آزمایشگاه های ستاد مبارزه با قاچاق فراورده های نفتی در استان، افزایش اعتبارات الزامی است.

استاندار اصفهان در جلسه ی کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، که با محوریت قاچاق فراورده های نفتی و نبود آزمایشگاه مورد تایید استاندارد و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز برای فراورده های نقتی در استان، به ریاست استاندار اصفهان برگزار شد، گفت: امکانات و تجهیزات لازم برای جلوگیری از قاچاق فراورده های نفتی باید فراهم گردد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رسول زرگرپور اظهار داشت: موارد مربوط به قاچاق کالا و ارز به عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری، تکلیف مضاعفی را برای ما ایجاد کرده است و این وظیفه ی مضاعف باید با جدیت و برنامه ریزی درست انجام گردد.

زرگرپور بر لزوم افزایش اعتبارات به منظور تجهیز آزمایشگاه های مورد تایید استاندارد و ستاد مبارزه با قاچاق برای فراورده های نفتی در استان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: اقدامات انجام گرفته از سوی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان به منظور فراهم نمودن بستر لازم جهت تحویل کالای مکشوفه به ظن قاچاق در راستای اجرای ماده ی ۵۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اصفهان با اشاره به بازدیدهای به عمل آمده از گلوگاه های ایست و بارزرسی استان گفت: راهکارهای تقویت این اماکن باید مدنظر قرار گیرد.

زرگرپور با اشاره به نرخ بالای بیکاری در استان اذعان داشت: با توجه به صنعتی بودن استان، در زمان ایجاد بحران نرخ بیکاری افزایش می یابد.

استاندار اصفهان بیکاری را یکی از عوامل ایجاد ناهنجاری ها و فساد در جامعه عنوان کرد و افزود: مدیران باید با برگزاری جلسات مستمر در راستای برطرف کردن این مهم تلاش کنند و موارد آن را با قوت پیگیری نمایند.

زرگرپور تاکید کرد: به منظور اتخاذ رویه ی درست اجرای پرونده های نفتی، باید واحدی برای رسیدگی به پرونده های صادرات نفتی در کارگروه فنی استان ایجاد گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز