خبرگزاری کار ایران

به مدت ۱۴ شب در اصفهان:

اثر نویسنده ی معاصر فرانسوی در تالار هنر اصفهان به روی صحنه می رود

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۷۲

از ۲۲ تا ۶تیرماه یکی از درخشانترین و بهترین آثار نویسنده ی معاصر فرانسوی خانم یاسمینا رضا خالق آثار ارزشمندی چون خدای کشتار، هنر، مرد اتفاقی و… در تالار هنر اصفهان با عنوان۳X به روی صحنه می رود.

رییس تالار هنر اصفهان گفت: نمایش زندگی ۳X به نویسندگی یاسمینا رضا و کارگردانی لیلا پرویزی اثر تولیدی تالار هنر اصفهان طی ۱۴ شب به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، میثم بکتاشیان ادامه داد: این نمایشنامه شاید یکی از درخشانترین و بهترین آثار نویسنده ی معاصر فرانسوی خانم یاسمینا رضا خالق آثار ارزشمندی چون خدای کشتار، هنر، مرد اتفاقی و… می باشد.

وی افزود: این نمایش که ترجمه ی دیگر آن با نام سه روایت از زندگی به چاپ رسیده است برشی از زندگی با نگاهی موشکافانه از رابطه دو زوج با ارتباطاتی مغشوش در میهمانی شبی بخصوص را روایت می کند، تجربه ای فوق العاده در نمایشنامه نویسی و چالشی بزرگ برای تیم اجرا، کارگردان و بازیگران آن، چرا که در زمان ثابت، مکان ثابت، اشخاص ثابت، موضوع ثابت و تنها با تغییر در زاویه زبان نمایش شاهد تغییرات در خلق و خوی اشخاص نمایش هستیم که در نهایت اپیزودهای متفاوتی را خلق می کند. زندگی ۳X نمایشی است در مورد زندگی معمولی و روزمره با تمام سادگی ها و پیچیدگی هاست.

وی همچنین از بازیگرانی چون فرشاد فهیمی، اسماعیل موحدی، ستاره کلباسی و ساجده نجاریان در این نمایش نام برد. همچنین مریم موحدیان دراماتوژ، عباس فلاحی دستیار کارگردان و زینب گیوی به عنوان منشی صحنه این نمایش را همراهی میکنند.

این نمایش در ۱۴ شب با ۱۵ اجرا از تاریخ ۲۲ خردادماه لغایت ۶تیرماه(به جز۲۴ و ۳۱ خرداد ماه) از ساعت ۱۹ در سالن کوچک تالار هنر به روی صحنه خواهد رفت.

لازم به ذکر است اجرای ۶ تیرماه طی ۲ سانس برگزار میگردد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشترمی توانند به آدرس میدان لاله تالارهنر و یا به سایت اینترنتی www. arthall. ir وشماره تلفن ۳۵۶۶۰۸۸۱ تماس حاصل نمایند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز