خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان خبر داد:

سال گذشته ۹۸ درصد درآمدهای اصفهان وصول شد / کسری ۶۶ درصدی درآمدهای اصفهان در فروردین‌ماه امسال

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۵۲۹

در فروردین ماه سال ۹۳ با ۶۶ درصد عدم تحقق درآمد در استان اصفهان رو به رو بودیم که این رقم در اردیبهشت ماه به ۳۲ درصد عدم تحقق رسیده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان، در سومین جلسه کارگروه تخصصی درآمدها و تجهیز منابع استان اصفهان در خصوص وصول درآمدهای استانی اظهار داشت: مطابق با صورت وضعیت قطعی خزانه، وصولی درآمدهای استان در سال گذشته ۹۸ درصد بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی صبوحی؛ با اشاره به وضعیت درآمدی استان در سال ۱۳۹۳ گفت: در فروردین ماه با ۶۶ درصد عدم تحقق مواجه بودیم که این رقم در اردیبهشت ماه به ۳۲ درصد عدم تحقق رسیده است.

دبیر ستاد درآمد استان اصفهان با اشاره به اینکه با توجه به رشد ۲۴درصدی درآمد مصوب سال ۱۳۹۳، عملا سهم یک دوازدهم درآمد مصوب استان در اردیبهشت ماه محقق شده است اظهارداشت: در حال حاضر عدم تحقق درآمد مربوط به فروردین ماه است که امیدواریم در ماه‌های آتی جبران شود.

وی بیان داشت: با هماهنگی و پیگیری‌های لازم در جهت وصول درآمدهای استان از طریق برگزاری جلسات با ذیحسابان و تاکید در جهت انتقال به موقع درآمدها امیدواریم شاهد وصول در آمد ها باشیم.

صبوحی درارتباط با وضعیت دریافت و پرداخت خزانه در سال جاری اظهار داشت: در بخش حقوق ۸/۱۶ درصد و دربخش سایر اعتبارات هزینه ای ۱۳ درصد تخصیص و به تبع آن نقدینگی داشته ایم که این موارد بر اساس تصمیم کمیته تخصیص پرداخت توسط خزانه صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز