خبرگزاری کار ایران

به منظورتوسعه شرکت ذوب آهن اصفهان؛

طرح های بازسازی و نوسازی فعالیت های ذوب آهن اصفهان اجرایی می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۰۵۵

با احداثکارگاه ریل در بخش پرداخت Finishing نورد ۶۵۰، تولید ریل های U۳۳ موردنیاز راه آهن جمهوری اسلامی تا طول ۳۶ متر در سال آینده محقق خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان با اشاره به فعالیت های مهم در راستای اجرایی شدن طرح های بازسازی نوسازی وتوسعه شرکت ذوب اهن گفت: بمنظور دستیابی به امکان تولید ریل‌های U۳۳ و UIC۶۰ مورد نیاز راه‌ آهن جمهوری اسلامی، قرارداد احداثکارگاه ریل در بخش پرداخت Finishing نورد ۶۵۰ با پیمانکار خارجی شد که با اجرای این طرح، تولید ریل‌های U۳۳ و UIC۶۰ مورد نیاز راه آهن جمهوری اسلامی تا طول ۳۶ متر در سال آینده محقق خواهد شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ محمد رضایی طرح بازیابی مواد شیمیایی و بیوشیمیایی باتری شماره سه کک سازی را یکی دیگر از این طرح های عنوان کرد و اذعان داشت: با تکمیل این طرح، بازیابی و تولید مواد شیمیایی این بخش شامل بنزول و گوگرد میسر می گردد.

وی افزود: با توجه به اینکه پودر زغال سنگ از قیمت به مراتب کمتری نسبت به کک متالوژی برخوردار است، اجرای طرح تزریق پودر زغال سنگ به کوره بلندPCI می تواند مصرف کک را در کوره بلند تولید چدن مذاب به میزان حداقل ۳% افزایش دهد.

رضایی پروژه های ایستگاه ریخته گری، گوگرد زدایی، احداثواحد اکسیژن، تأمین آب اضطراری کارخانه، احداثواحد اکسیژن، انتقال پساب زرین شهر، پروژه های زیست محیطی آگلومراسیون و پروژه اصلاح بالکهای فولاد سازی را از دیگر طرح های بازسازی، نوسازی وتوسعه ذوب آهن اصفهان عنوان کرد و افزود: این پروژه ها در مجموع ۲۱ درصد پیشرفت داشته است.

گفتنی است کلیه پروژه های فوق علیرغم وجود محدودیتهایی از جمله تحریمهای بین المللی و نقدینگی با همت و تلاش مضاعف پرسنل این معاونت درحال انجام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز