خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تاکید کرد:

غلبه بر بحران کم آبی با رعایت الگوی مصرف امکان پذیر است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۰۳۶

شهروندان اصفهانی می توانند از طریق پرتال استانی مدیریت مصرف آب، با روشهای مصرف بهینه آب آشنا شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در آستانه هفته صرفه جویی در مصرف آب گفت: مشترکین با رعایت الگوی مصرف و اصلاحات ابزاری گامهای مؤثری درمصرف بهینه آب بردارند.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ هاشم امینی اذعان داشت: درحال حاضر ۷۸ درصد آب موجود در بخش خانگی به مصرف می رسد درحالیکه به منظور تأمین پایدار آب شرب مشترکین به ۵/۱۴ مترمکعب آب در ثانیه نیاز است اما وقوع متوالی ۷ سال پدیده خشکسالی منجر شد که هم اکنون ۵/۱۱ مترمکعب آب در ثانیه جهت این امر موجود باشد.

وی افزود: رفع کمبود ۳ مترمکعب آب در ثانیه به منظور تأمین آب شرب مشترکین تنها از طریق صرفه جویی ۲۵ الی ۳۰ درصدی مشترکین میسر می شود در غیر این‌صورت با چالش هایی مواجه خواهیم شد.

امینی رعایت الگوی مصرف را بسیار مؤثر در مصرف بهینه آب دانست و خاطرنشان ساخت: مردم باید نسبت به نصب ابزار تجهیزات کاهنده در مصرف آب اقدام کنند و با رعایت الگوی مصرف اقدام به صرفه جویی در مصرف آب نمایند.

وی گفت: شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان درنظر دارد با استفاده از ظرفیت رسانه ملی و دیگر ابزارهای اطلاع رسانی چگونگی مصرف بهینه آب را به مردم آموزش دهد.

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به راه اندازی پرتال مدیریت مصرف آب اشاره و تصریح کرد: مشترکین می توانند با استفاده از پرتال استانی مدیریت مصرف آب با روشهای چگونگی مصرف بهینه آب آشنا شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز