خبرگزاری کار ایران

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان:

در دو ماه گذشته دو میلیارد تومان از محل صدقات به کمیته امداد استان اصفهان کمک شده است

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۲۷۳

مردم استان اصفهان در دو ماه گذشته ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند که این میزان نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون دو میلیارد تومان از محل صدقات به کمیته امداد استان اصفهان کمک شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ بهرام سوادکوهی با بیان اینکه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میزان صدقات در اصفهان طی دو ماهه گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است، افزود: مردم اصفهان سال گذشته در دو ماهه ابتدای سال مبلغ یک و نیم میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان تصریح کرد: مجموع کمک‌های دو ماهه امسال مردم نیکوکار استان اصفهان در سرفصل های گوناگون مشارکت های مردمی ۳.۵ میلیارد تومان بوده است که در مقایسه با سال گذشته در مدت مشابه که ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان جمع‌آوری شده است، ۴۵ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذ صندوق صدقات خانگی ۳۶ درصد است، ادامه داد: ۷۵ درصد از مردم استان اصفهان در منازل خود صندوق صدقات دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز