خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

دستگیری چهار قاچاقچی با ۲۱۳ کیلو تریاک و حشیش

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۲۲۸

ماموران نیروی انتظامی شهرستان سمیرم در بازرسی از یک دستگاه خودروی وانت پیکان مقدار ۷۹ کیلو گرم حشیش و ماموران شهرستان نایین نیز در عملیاتی دیگر مقدار ۴۴ کیلو و ۴۵۰ گرم حشیش را در بازرسی از یک دستگاه سواری سمند کشف کردند.

۲۱۳ کیلوگرم تریاک و حشیش از چهار قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر در استان اصفهان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خورو بیابانک حین کنترل خودرو های عبوری در ایست و بازرسی شهید " رشیدی " این فرماندهی از یک دستگاه خودروی کامیون اف ام۹ مقدار ۸۹ کیلو و ۶۵۰ گرم مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه ای در کف خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

سرهنگ " حسین حسین زاده " ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی شهرستان سمیرم در بازرسی از یک دستگاه خودروی وانت پیکان مقدار ۷۹ کیلو گرم حشیش و ماموران شهرستان نایین نیز در عملیاتی دیگر مقدار ۴۴ کیلو و ۴۵۰ گرم حشیش را در بازرسی از یک دستگاه سواری سمند کشف کردند.

وی تصریح کرد: در این عملیات ها مجموع ۲۱۳ کیلوگرم تریاک و حشیش کشف، سه دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و چهار قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز