خبرگزاری کار ایران

در ۸ ماه گذشته در استان اصفهان؛

۲۹ هزار پرونده از محاکم قضایی اصفهان مختومه شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۴۶۸

هنر قضات، رسیدگی قضایی پرونده ها توأم با سرعت و دقت است و اگر هر کدام به درستی اجرا نشود، اجرای عدالت محقق نخواهد شد.

رییس کل دادگستری استان حاصل تلاش شبانه روزی قضات و کارمندان دادگستری کل استان را طی ۸ ماه گذشته، مختومه شدن قریب به ۲۹ هزار فقره پرونده از موجودی محاکم اعلام و بیان داشت: اگر در هر پرونده حداقل ۲ نفر را همراه بدانیم به آن معناست که به دعوای بیش از ۵۵ هزار نفر رسیدگی شده است و این موفقیت بزرگی است که حاصل این تلاش است و جای تقدیر و تشکر فراوان از همکاران محترم دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، احمد خسروی وفا؛ توجه ویژه به امر نظارت و مدیریت قضایی در رسیدگی‌ها را تأکید و بیان داشت: هنر قضات، رسیدگی قضایی پرونده‌ها توأم با سرعت و دقت است و اگر هر کدام به درستی اجرا نشود، اجرای عدالت محقق نخواهد شد.

وی افزود: توجه ویژه به امر نظارت در مراحل رسیدگی و مدیریت صحیح و دقیق بر جریان و محتوای پرونده‌ها تا صدور حکم توسط قضات و کارمندان از ضروریات است.

خسروی وفا؛ در ادامه توجه ویژه به احترام و تکریم ارباب رجوع را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: هرگز نباید سختی و یا حجم بالای کار باعثعدم توجه به این مهم شود و مهم‌ترین ابزار تحقق آن تقویت بیشتر ایمان و سعه صدر است و امید است کلیه همکاران با بهره‌مندی بیش از پیش از این دو خصیصه مهم و ارزشمند، مراجعین به دادگستری را با رضایتمندی بیشتر بدرقه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز