خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان خبر داد:

تصادفات خسارتی تا سقف ۵۰ میلیون ریال نیاز به کروکی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۴۶۵

برابر آخرین ابلاغیه نیروی انتظامی تصادفات خسارتی تا سقف ۵ میلیون تومان نیاز به کروکی ندارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: اکثر سد معبر، راه بندان و ترافیک‌ها در سطح معابر شهری هنگام وقوع تصادفات خسارتی بوجود می‌آید.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسین غلامی افزود: متأسفانه رانندگان وسائط نقلیه، هنگام وقوع تصادفات خسارتی به خصوص جزیی، حاضر به کنار کشیدن وسائط نقلیه خود و باز کردن معابر نیستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: برابر آخرین ابلاغیه صادر شده، خسارت‌های مالی تصادفات تا مبلغ ۵۰ میلیون ریال نیازی به تنظیم کروکی ندارد و با مراجعه طرفین تصادف به شرکت‌های بیمه طرف قرارداد، خسارت زیان دیده پرداخت خواهد شد.

وی گفت: طبق ماده ۴۱ قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی در تصادفاتی که فقط منجر به خسارت مالی می‌شود، رانندگان مکلفند در صورت قابل انتقال بودن وسائط نقلیه با امکانات موجود، محل استقرار چرخ‌ها را علامت گذاری نموده و بلافاصله وسائط نقلیه خود را به منظور رفع سد معبر به کنار منتقل کنند، سپس در صورت لازم درخواست حضور کار‌شناس نمایند.

سرهنگ غلامی تأکید کرد: در صورت امتناع رانندگان از رفع سد معبر مأموران راهنمایی و رانندگی می‌توانند برابر جدول تخلفات رانندگی هر کدام از رانندگان را ۳۰۰ هزار ریال اعمال قانون نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز