خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در شورای اداری شهر ورزنه تاکید کرد:

معضل بیکاری در شرق اصفهان با ارائه خدمات آموزشی مهارتی در صنعت گردشگری قابل حل است

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۳۸۷

ارائه آموزش های مهارتی به قالی بافی و بیمه مهارت دیدگان این رشته، تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس، در آینده نزدیک از دیگر برنامه های اداره فنی و حرفه ای استان اصفهان برای ارائه آموزش های مهارتی در شرق اصفهان است.

مدیر کل فنی و حرفه ای استان اصفهان در جلسه شورای اداری شهر ورزنه بابیان ظرفیت های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان در راستای تولید اشتغال گفت: امیدواریم بتونیم کلنگ زنی طرح توسعه مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهر ورزنه را در آینده نزدیک داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ابوطالب جلالی؛ با اشاره به حضور مدیر صندوق حمایت از فرصت های شغلی تهران در منطقه افزود: تعدیل بحران بیکاری در منطقه شرق اصفهان با ارائه خدمات آموزشی مهارتی در صنعت گردشگری امکان پذیر است.

جلالی در سخنانش به بحثآموزش مهارت قالی بافی، بیمه مهارت دیدگان این رشته، تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس، در آینده نزدیک اشاره و در زمینه ارتقاء کارگاه های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای ورزنه طرح توسعه مرکز ورزنه مطالب مفصلی بیان داشتند.

مدیر کل همچنین از کارگاه های آموزشی مرکز ورزنه بازدید کرد و جهت تکمیل تجهیزات کارگاه تعمیر اتومبیل سواری و بهبود فضاهای سوله سایر کارگاه های مرکز قول مساعد داد.

از دیگر برنامه های حضور مدیر کل در شهر ورزنه بازدید از منطقه گردشگری درحال احداثتوسط بخش خصوصی، واحدهای تولید قارچ خوراکی در طرح استادشاگردی و هنرستان کارودانش خواهران شهر ورزنه بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز