خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ساخت تجهزات سپاهان گروه مپنا اعلام کرد:

طراحی و ساخت تجهزات صنعتی با استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۸۴۰

شرکت ساخت تجهزات سپاهان گروه مپنا با فعالیت متمرکز در حوزه انرژی اعم از نیروگاهی، نفت و گاز و انرژی‌های تجدید پذیر به طراحی و ساخت تجهیزات صنعتی می‌پردازد.

مدیرعامل شرکت ساخت تجهزات سپاهان گروه مپنا گفت: این شرکت با فعالیت متمرکز در حوزه انرژی اعم از نیروگاهی، نفت و گاز و انرژی های تجدید پذیر به طراحی و ساخت تجهیزات صنعتی می پردازد.


به گزارش ایلنا از اصفهان؛ مصطفی روح افزا در بازدید مدیر کل گمرک استان اصفهان از این شرکت درخصوص جایگاه شرکت ساخت و تجهیزات سپاهان در گروه مپنا اظهار داشت: این شرکت توانسته از طریق ارتباط و همکاری با شرکای تجاری متعدد و ساخت محصولات دارای ارزش افزوده، متنوع سازی سبد محصولات، رشد درآمدی و با بهره مندی از پیاده سازی سیستم های مدیریتی موقعیت ممتازی را در گروه مپنا کسب کند.


مدیرعامل شرکت ساخت تجهزات سپاهان گروه مپنا با بیان اینکه در سال گذشته این شرکت از خروج ۲۲ میلیون یورو از کشور جلوگیری نموده است افزود: در دو ماهه امسال با تولید بیش از ۱۰ محصول متفاوت، از خروج ۴۰ میلیون یورو از کشور جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه چشم انداز شرکت ساخت تجهیزات سپاهان، ورود به بازارهای خاورمیانه در سال ۱۴۰۰ است ادامه داد: در حال حاضر تولیدات این شرکت، در قالب محصول غیر مستقل پس از تکمیل در واحد های تولیدی دیگر گروه مپنا به کشورهای سوریه و عراق ارسال می شوند.


روح افزا با اشاره به این مطلب که ۵۴درصد مواد اولیه مورد نیاز این شرکت از بازار داخلی تامین می شود بیان داشت: در سال ۱۳۹۲ پنج هزار و ششصد تن مواد خام به ارزش ۴۲۷ میلیارد ریال توسط این شرکت از بازارهای خارجی وارد شده است. که ۹۴ درصد مواد اولیه وارداتی این شرکت از اروپا و مابقی از کشورهای امارات و چین وارد شده اند.


وی تاکید کرد: واردات این شرکت صرفا شامل اقلامی میشود که در داخل کشور تولید نمی شوند و مشابه داخلی نیز ندارند.
روح افزا در ادامه در خصوص نقش گمرک اذعان داشت: همکاری گمرک در زمینه تسهیل و ترخیص مواد اولیه و تجهیزات این شرکت نقش به سزایی دارد و گفت: با توجه به اینکه اکثر واردات این شرکت به دلیل این تولید داخل نداریم و جهت خط تولید استفاده می شود با معافیت و یا ماخذ حقوق ورودی حداقل وارد می شود و آنچه برای این شرکت مهم است کاهش زمان ترخیص می باشد.


وی در پایان گفت: در حال حاضر مواد اولیه وارادتی این شرکت از دو گمرک شهید رجایی بندرعباس و تهران ترخیص می شود و اظهار تمایل کرد: ما آمادگی کامل داریم تا از ظرفیتهای موجود استان بهره برده و کلیه تشریفات گمرکی خود را از طریق گمرک اصفهان انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز