خبرگزاری کار ایران

در راستای اجرای طرح همسان سازی کد تلفن ثابت در استان‌های کشور؛

طرح همسان‌سازی کد تلفن ثابت استان اصفهان از هفتم خرداد اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۱۰۰

تلفنهای استان اصفهان از روز چهار شنبه ۷ خردادماه سال جاری هشت رقمی شده و ضمن حذف کدهای بین شهری داخل استان، کد استان به ۰۳۱ تغییر می‌یابد.

رئیس اداره روابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان گفت: طرح هم کد سازی شماره‌های تلفن ثابت استان از روز چهارشنبه در آیینی با حضور استاندار اصفهان و سایر مسئولان استانی در سالن موسسه اهل البیت(ع) آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ «حمید رضا عسگری» با اشاره به اهمیت و فراگیری این طرح و ضرورت اطلاع رسانی آن اظهار داشت: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان در راستای اطلاع رسانی مطلوب از این طرح استانی مقرر شده ضمن پوشش این مراسم از سیمای مرکز اصفهان، نماینده صدا و سیمای مرکز اصفهان نیز قبل و بعد از اجرای این طرح برای دریافت و انعکاس سریع اخبار در کمیته اطلاع رسانی این شرکت حضور یابند.

وی افزود: فراهم کردن شرایط حضور مدیران مخابرات استان در بخشهای مختلف خبری به منظور ارائه گزارش مسبوط از طرح، اختصاص تمام یا بخشی از برنامه‌های پرمخاطب صدا و سیما همچون زنده رود، هشت بهشت، زاویه، صبح اصفهان و… جهت اطلاع رسانی این طرح، تولید وپخش برنامه‌های متعدد و مرتبط با طرح مذکور، تهیه و پخش تیزرهای مختلف اطلاع رسانی و زیرنویس روند اجرایی طرح در حین برنامه‌های مختلف و پربیننده از دیگر موارد توافقی با صدا و سیمای مرکز اصفهان جهت اطلاع‌رسانی این طرح در استان است.

رئیس اداره روابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان با بیان اینکه طرح مذکور در ۲۱۷ مرکز شهری و ۳۴۷ مرکز روستایی در سطح استان اجرا می‌شود تصریح کرد: در این طرح عدد ۳ به شماره‌های مشترکین شهر اصفهان وشهرستان‌های خمینی شهر و فلاورجان اضافه می‌شود، و تغییرات در شماره مشترکین دیگر نقاط استان از طریق ادارات مخابرات شهرستان‌ها و سایت شرکت مخابرات استان اطلاع رسانی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز