خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر خبر داد:

حکم خلع ید موقوفات حاج محمدملک التجار در خمینی شهر اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۳۹۷

پس از اقامه دعوا به قوه قضاییه و پیگیری های مستمر، چهار قطعه زمین از موقوفات حاج محمدملک التجار پس از ۱۸ ماه از دست معارضین گرفته و حکم خلع ید آن اجرا شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر گفت: چهار قطعه زمین از موقوفات حاج محمدملک التجار پس از اقامه دعوی به قوه قضاییه و پیگیری های مستمر از دست معارضین گرفته و حکم خلع ید آن اجرا شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ حجت الاسلام و المسلمین مهدی باقری با اشاره به اینکه این موقوفات در مناطق رهنان و جعفرآباد واقع شده اند، اظهار داشت: این زمین ها دارای سه کاربری کشاورزی و یک کاربری دامداری هستند.
وی تصریح کرد: این زمین ها با داشتن ۱۶ هزار متر مربع مساحت، ارزشی بیش از یک میلیارد تومان را به خود اختصاص داده است.
حجت الاسلام باقری با اشاره به اینکه این موقوفه در سال ۱۳۱۵ قمری وقف شده و طرح دعوی آن پس از ۱۸ ماه به نتیجه رسید، اذعان داشت: طبق حکم صادره، این موقوفه اکنون در تصرف اداره اوقاف شهرستان خمینی شهر قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: نیات این موقوفه شامل مواردی همچون روضه خوانی، خیرات و مبرات، کمک به فقرا، تحصیل دانش آموزان و عتبات عالیات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز