خبرگزاری کار ایران

در مهرماه سال جاری؛

همایش ملی مقام ادبی اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۳۴۳

همزمان با برگزاری همایش مقام ادبی اصفهان نمایشگاهی از آثار مکتوب و هنری از بزرگان و چهره‌های شاخص و جوان اصفهان برگزار خواهد شد.

بازگشایی آرامگاه کمال الدین اسماعیل، تشکیل کارگروه‌های تخصصی ادبی در حوزه نظم و نثر و برگزاری شب شعر و ادب اصفهان از مهم‌ترین برنامه‌های همایش ملی مقام ادبی اصفهان است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به برگزاری همایش ملی مقام ادبی اصفهان گفت: برگزاری همایش علمی با حضور اندیشمندان، علما و محققان و دانش پژوهان حوزه و دانشگاه، برگزاری سلسله نشست‌ها و کارگروه‌های تخصصی ادبی در حوزه نظم و نثر و بازخوانی متون و آثار ادبی برجسته اصفهان، برگزاری شب شعر و ادب اصفهان با حضور ادباء و فرهیختگان از مهم‌ترین برنامه‌های این همایش است.
حجه الاسلام والمسلمین محمد قطبی بازگشایی آرامگاه کمال الدین اسماعیل و همچنین احیاء و چاپ آثار شاخص مقام ادبی اصفهان در حوزه نظم و نشر از سخنوران، شاعران و صاحب نظران در قالب جایزه ادبی مقام اصفهان را نیز از دیگر برنامه‌های این همایش عنوان کرد.
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: همزمان با برگزاری همایش مقام ادبی اصفهان نمایشگاهی از آثار مکتوب و هنری از بزرگان و چهره‌های شاخص و جوان اصفهان برگزار خواهد شد.
گفتنی است همایش ملی مقام ادبی اصفهان به همت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اصفهان و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور، فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی، استانداری اصفهان، دانشگاه اصفهان، شهرداری اصفهان، سازمان میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان، انجمن شاعران ایران، انجمن قلم ایران و نشر میراثمکتوب مهر ماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز