خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبر داد:

جهت صرفه‌جویی در مصرف آب و اجرای پروژه‌های عمرانی از آب غیر شرب استفاده می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۱۱۲

با توجه به کمبود آب در اصفهان امسال و در فصل تابستان اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب با استفاده از آب غیرشرب انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه در فصل تابستان اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب با استفاده از آب غیرشرب انجام می‌گیردادامه داد: با توجه به اینکه در فصل تابستان با افزایش دما نیاز آبی مشترکین هم افزایش می‌یابد بنابراین به منظور تأمین آب شرب، اجرای پروژه‌های عمرانی و ساخت و ساز با استفاده از آب چاههای غیرشرب صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، هاشم امینی در جمع مدیران ادارات آب و فاضلاب استان افزود: در نظر گرفته شده که آب مورد نیاز پروژه‌ها از طریق تانکر‌ها تأمین شود.

با بیان اینکه تأمین آب شرب پایدار مشترکین در فصل تابستان یکی از اولویت‌های شرکت است خاطرنشان ساخت: حفر ۷۰ حلقه چاه آب در سطح استان با سرعت در حال اجراست و پیش بینی می‌شود تعداد قابل توجهی از این چاه‌ها حداکثر تا ۱۵ خردادماه در مدار بهره برداری قرار گیرد این امر به لحاظ تأمین پایدار آب شرب در فصل تابستان در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به ترویج مصرف بهینه آب میان اقشار مختلف جامعه تأکید کرد و تصریح نمود: ترویج مصرف بهینه آب با بهره گیری از روشهای گوناگون تبلیغاتی در دستور کار آبفای استان اصفهان قرار گرفته است و در فصل تابستان این مهم با جدیت دنبال می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز